piątek, 10 października 2014

nowości Strzygi, kucyki G3 i G2.

witajcie,

w końcu mam czas by zająć się kucykami, porobić im zdjęcia, ułożyć na półkach i napisać o nich notkę na blogu ^^
po pierwszym tygodniu studiów ledwo żyję, niestety przyczynia się do tego cudowne PKP, pociągi jeżdżą jak chcą i ile chcą... kompletna strata czasu.
ale wracając do nowości, dzisiaj przedstawię Wam moje nowe kucyki G3 i jednego z G2 które dostałam od Agnieszki w prezencie, zabraknie jednak jeszcze 3, ponieważ nimi muszę się porządnie zająć... dwa z nich mają wykonany piękny bodypainting mazakami a kolejny ma dready... ^^'
bardzo Ci Agnieszka dziękuję!

StarSong.


Twirlerina.

Sweetie Belle.

Brights Brightly.

Garden Wishes.

Star Flight.



Wysteria IV (Int'l Exclusive).

Wysteria II (Int'l Exclusive).

Silver Rain (Gradient Body Color).

Desert Rose.

Flippity Flop.

Tangerine Sunset.

Seascape (3-D Symbol).

Rainbow Swirl III.

siedzący kucyk G3 ^^

Bee Bop.

Beach Pony (Holiday at the Sea, 2002).
jako ciekawostka, to chyba mój najdroższy  kucyk z G2.
kosztował jedyne 8zł. a na ebayu jego cena wynosi ok. 40$ i uważany jest jako rare ^^
Agnieszka, dziękuję!

a teraz kucyki których jest mi bardzo szkoda...
dlaczego spytacie?
niestety ale mają głowy od innych kucyków...

głowa od Coconut Cream, tułów od Finger Paints.

głowa od Butterscotch, tułów od Toodleloo.

głowa od Coconut Cream, tułów od... Caribbean Delight, kucyka określanego jako rare, jego cena wynosi ok. 75$ :<...

3 komentarze:

  1. Zatrzymaj tego ostatniego nigdy nie wiadomo jaka głowa sie nam trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakim cudem mają inne główki, dlaczego? ps. mam trzy pierwsze kuce i chciałabym siedzącego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najprawdopodobniej jakieś dziecko pozamieniało im głowy podczas zabawy albo rodzice jak zobaczyli kucyki w częściach to postanowili sami je poskładać ^^'
      siedzący jest śliczny! cieszę się że mi się trafił :)

      Usuń