środa, 22 października 2014

Funko Vinyl POP! - Derpy


Witajcie! :)

Tak jak obiecałam - tym razem mała recenzja Funko Vinyl POP! - na przykładzie Derpy :)

Funko Vinyl POP! Derpy/Bubbles/Muffin Pony
Cena: 48 - 100 zł (w zależności od sklepu, kucyka i tego czy jest metaliczny czy nie - metaliczne są droższe)


Jak są opakowane - widać ;) Mnie bawią te pyszczki na pudełku ^^



Z tyłu na pudełku mamy wyszczególnione dostępne w serii kucyki (metaliczne to osobna "seria")

Brakuje mi już tylko Rainbow Dash i Twilight Sparkle! :D



Figurki mają około 10 cm. 



Hmm...Przez to rozmycie pod jednym oku wygląda trochę creepy, ale wciąż jest urocza ^U^


Każdy z kucyków ma na kopytku logo MLP.
Od razu widać pewne ekhmmm niedociągnięcia, ale źle nie jest.


Patrzcie tylko na te malutkie skrzydełka! <3


Widzimy lekkie odrapanie farby na ogonku, ale wciąż nie jest źle ;)
W przypadku Derpy znaczek jest lepiej widoczny "na żywo" chociaż imo mogli go bardziej "zabielić".


Numer serii i opis producenta

 A teraz to co najbardziej mnie zasmuciło - łączenie głowy z tułowiem... Wygląda to wyjątkowo niechlujnie... Mogli inaczej rozwiązać problem łączenia.



Porównanie wielkościowe: Pinkie, Derpy i Lemon Drop

Ogólna ocena: 7/10

Dwa minusy za wykonanie i jeden bo szkoda, że nie ruszają główkami w taki sposób jak te pieski do samochodów ;)


Co o sądzicie o figurkach Funko Vinyl POP?

~~Hope~~




13 komentarzy:

  1. Posiadam z tej serii Pinkie Pie, z której jestem bardzo zadowolona. Wygląda czarująco!! Tak jak wspomniałaś główny minus to łączenie głowy z tułowiem.. do tego cena za te figurki jest dość mocno przesadzona.. ale zdaję sobie sprawę z tego, że gdyby było dostępne w Polsce, w każdym markecie to nie były by tak wyjątkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że masz rację - jakby były tak łatwo dostępne jak np. podstawowe figurki, to nie byłoby takiego szału ;)

      Usuń
  2. słodkie, ale do mnie jakoś nie przemawiają...
    myślałam że one są o wiele większe ^^
    no może z jednego chciałabym mieć, ale napewno nie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałabyś jednego gdyby Flaterka nie miała takiej strasznej szramy na pysku :( bo niestety jakość jest bardzo mizerna w tych pop ale i w tych normalnych winylowych figurkach. No ale co zrobić jak człowiek kocha to kupuje.

      Usuń
  3. Chciałabym choć jednego. Są słodkie! Zwłaszcza chciałabym Pinkie! Ale są drogie! I trochę małe. To one nie są dostępne w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ostatnio mama mi znalazła w lumpeksie g2 Tipsy Tulip! Jest super! I ta śrubka co krędzi głową!

      Usuń
    2. I jeszcze chciałam się zapytać, czy nie wiecie jak umyć kucyka Filly?

      Usuń
    3. Są dostępne, ale póki co chyba tylko w sklepach internetowych (yatta.pl i na FB sklep Fantasy Island, ale nie wiem czy oferują wysyłkę).
      Hmm... z tego co kojarzę to Filly i inne flokowane kucyki najlepiej umyć w pianie (miska z wodą, dużo mydła/płynu do mycia naczyń i zbierasz na szczoteczkę do zębów pianę i delikatnie pocierasz - trzeba bardzo bardzo uważać, żeby za bardzo nie zmoczyć kucyka bo flokowanie może się zetrzeć)

      Usuń
    4. mogłabym Ci coś pokazać, znasz sie świetnie a ja to coś dostałam i nie mam pojęcia co to?

      Usuń
    5. Jasne :) Z chęcią się przyjrzę i mam nadzieję, że Ci pomogę :) Podrzuć linka :)

      Usuń
  4. Eleganckie egzemplarze. Mają już wartość kolekcjonerską. Czy to jedyne sztuki z Twojego zbioru?

    OdpowiedzUsuń