czwartek, 9 października 2014

Kucykowa jesień (+ ciekawostki ebayowe)


Witajcie!

Ostatnio zaniedbałam trochę pisanie notek :( Mam teraz tyle rzeczy na głowie, że nie wyrabiam. Wracam do domu i jedyne o czym myślę to żeby się położyć do łóżka... 

Było cicho i spokojnie (czyt. miałam na głowie jedynie pracę i pisanie pracy dyplomowej na głowie), a tu nagle fala... jadąc do pracy trafiła mi się stłuczka, co pociągnęło za sobą przeprawy z ubezpieczycielem... a w wyniku stania na zimnie się pochorowałam, przez co nie pojechałam na My Little Konwent :( Jeszcze do tego w pracy okazało się, że na "teraz zaraz" muszę przejść 152 godziny szkolenia i w środę (wczoraj) zdać egzamin... jakby było mało w środę musiałam też lecieć do promotorki. Ale żeby nie było za różowo to jeszcze miałam kolejne przeprawy z ubezpieczycielem... 


Na szczęście wtorek okazał się dla mnie wyjątkowo łaskawy ^_____^ Przyszły mi aż 3 paczki :D  Jeszcze w poniedziałek odebrałam od Starosty przesyłkę ^^ Zawartością się pochwalę jak tylko się ogarnę (czyli pewnie w sobotę/niedzielę). Mama na pocieszenie (żeby nie było - z własnej, nieprzymuszonej woli i tym razem bez mojej podpowiedzi, etc.) kupiła mi pościel w kucyki (i jeszcze ręcznik i poszewkę na poduszkę) ^______^

Za to - bo przecież się nie poddajemy i szukamy plusów! - wybrałam się niedawno z piechem, kilkoma kucykami i aparatem na spacer w pola. Wyprawa zaowocowała kilkoma (moim zdaniem) ładnymi zdjęciami :)








W sesji wzięły udział: Autumn Skye, Peachy i Upset Fakie :) Piechu nie bardzo chciał pozować :(


__________________________________________________________________________



A teraz z ciekawostek - czyli co można ciekawego znaleźć na ebayu ;)



Patrzcie tylko! G3-Kucykowe skarpetki! :D  Hmmm znając mnie to jakbym kupiła to by mi było szkoda w nich chodzić XD 



Co Wy na to? Nosilibyście? ;)

Święta coraz bliżej! A może by tak kucykowa choinka? :D Ja bym się skusiła na takie bombki (gdyby cena była ciut mniejsza) ^U^


Twilightowa lampka ma w sobie coś takiego...dziwnego...


 A może kucykowe legginsy? :D

Podtrzymywacze do książek - idealny prezent dla każdego mola książkowego!
Zimowe pluszaki od Aurory! Patrzcie jakie urocze! Z chęcią bym je powitała w swojej kolekcji! :D




Idzie zima! Może RDowy szaliczek od WeLoveFine? ;) ...
... albo Derpowaty?



I jak? Zainteresowało Was coś? :P 


To na razie tyle z ciekawostek jakie udało mi się znaleźć :)


Mam nadzieję, że w weekend dodam wreszcie dłuższą notkę :)

~~~Hope~~




5 komentarzy:

  1. ja też czekam na koniec tygodnia by w końcu móc coś zrobić...
    tak jestem teraz zalatana że nie mam nawet czasu spokojnie usiąść, napić się kawy i tak samo mam że jak wracam do domu to tylko bym poszła spać.
    ale obiecuję że już jutro zrobię notkę z nowościami które czekają na sesję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S Peachy na tej fotce mnie rozwala xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się że paczka już jest ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne fotki :) Jaki cudny szaliczek! :D

    OdpowiedzUsuń