poniedziałek, 27 października 2014

Wreszcie cały set!

Nareszcie! Udało mi się zebrać mój pierwszy cały set G1 :D. Nie myślałam, że mi się to uda, ale dzięki przemiłej sprzedającej z allegro nareszcie się udało i mam w swojej kolekcji 6 księżniczek z setu Princess Ponies z 1987 roku(rok piąty)


Ciekawi mnie dlaczego Princess Sparkle jest zielonkawa na rysunku...


Kogo my tu mamy? Od lewej Princessy: Royal Blue, Tiffany, Serena, Primrose, Twilight i Starburst.




Niesamowicie się ciesze ze swojego pierwszego setu :).Najbardziej podoba mi się Princess Tiffany i Serena, ale inne też są śliczne!
U tej samej sprzedawczyni dorwałam jeszcze księżniczkę z roku szóstego, Princess Dawn:



Oznacza to, że zabieram się za kolejny set :p Życzcie mi powodzenia :D

11 komentarzy:

  1. Gratulajce!!! Są śliczne, a wiem ze napewno lekko nie było. To co teraz?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ^^ mnie się podoba najbardziej Princess Serena.
    ale chciałabym księżniczkę z roku szóstego, Princess Taffeta ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D

    Hmmm to teraz możesz się pokusić o warianty tych kucyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niemieckie, tak? :) no, fajnie byłoby mieć normalne i warianty tych księżniczek ^^

      Usuń
  4. Nieźle! A o co chodzi z tym rokiem piątym i szóstym?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzi o to, że kuce g1 wydawane były przez kilka lat, i w roku 5 i 6 wydawania mlp(czyli lata 1986- 87-88)wyprodukowano właśnie te księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 2 z 6 i tą z roku 6 tak jakoś same przylazły do mnie.

    OdpowiedzUsuń