piątek, 3 października 2014

nowości Strzygi, część II ^^ miła niespodzianka z USA ^^ Flutter Ponies G1.

witajcie,

z racji tego że przybyło mi ostatnio do kolekcji sporo nowych kucyków, muszę podzielić pokazywanie ich na kilka części.
od 1 października zaczęłam studia magisterskie, stąd też mało czasu bywam w domu, mam mniej czasu na zajmowanie się nowymi kucykami ^^'
parę dni temu wyjęłam ze skrzynki zawiadomienie, że czeka na mnie na poczcie paczuszka z USA.
kompletnie nie wiedziałam od kogo może być.
okazało się że od mojej cioci, a co znajdowało się w środku, zobaczcie sami ^^


Wind Drifter (Flutter Ponies, 1987, US).



 Yum Yum (Flutter Ponies, 1986, US).





kolejne nowe kucyki to:

 Baby Pictures (1984, UK).



niestety, jakieś okropne dziecko chciało mu odgryźć głowę... stąd małe ślady ugryzienia na pysiu.

 Satin Slipper (Secret Surprise Friends, 1999).
POSIADAM DRUGĄ NA WYMIANĘ! ^^

 Sky Skimmer (Easter Pony, 1999).

moja druga <3 Princess Crystal (Princess Friends, 1999).

Princess Twinkle Star (Princess Friends, 1999).

Sweet Summertime.

Lily Lightly.
POSIADAM DRUGĄ NA WYMIANĘ! ^^

6 komentarzy:

  1. Flutter Ponies, ale super, gratuluje! Po co się kupuje takiemu małemu dziecku takie zabawki, żeby on je gryzł! Lily Lihtly chciałabym mieć, ale najbardziej teraz cieszę się z moich dwóch pierwszych g2! Mama wie, co lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie te G2 Ci się trafiły? ^^ Lily Lightly już sprzedana niestety :)

      Usuń
    2. Lighty heart i Sugar Belle

      Usuń
    3. to ładne kuce ^^ gratulacje ^^

      Usuń
  2. Posiadam na wymianę Sweet Berry (Magic Motion Tea Party1998) ma oba kryształki, włosy w bdb stanie. Może wymieniłabyś się na Satin Slipper???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, jasne, moja Sweet Berry niestety ma brzydkie przebarwienia (nie wiem od czego), napisz do mnie na mejla: maijaiga@gmail.com i się umówimy :)

      Usuń