piątek, 24 października 2014

Nirvana Ponies by Country, Italy ^^ nowości Strzygi!

witajcie,

dzisiaj przedstawię Wam moje pierwsze włoskie kucyki ^^
jest ich aż 8 ^^

włoskie nazwy:

BLU, Bluebelle.
MINTY, Minty.
ONDINA, Seashell.
TIMMY, Bowtie.
LIMONE, Lemon Drop.
PESCA, Peachy.
AZZURRO, Sunlight.
LUNA, Moondancer.


Italian Bluebelle (BLU) (1982).

Italian Minty (MINTY) (1982).

Italian Seashell (ONDINA) (1983).


Italian Bowtie (TIMMY) (1983).



Italian Lemon Drop (LIMONE) (1982).

Italian Peachy (PESCA) (1982).

Italian Sunlight (AZZURRO) (1983).

Italian Moondancer (LUNA) (1983).

7 komentarzy:

  1. Moje kochan ejakie piękne, jakie czyste. idę kąpać siostrę Timmy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu miałam chwilę czasu by się nimi zająć ^^

      Usuń
  2. Gratulacje. :D

    Włoskie kucyki są śliczne. :D Sama mam w kolekcji kilka (Bluebelle, Parasol, Skyflier, Bowtie i Cherries Jubilee) i jestem z nick bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parasola Ci zazdroszczę bardzo, bardzo :)
      są bardzo ładne, jedyne co mnie w nich irytuje to krzywo pomalowane oczka ^^'

      Usuń
  3. Piękne! Gratuluję pięknych znalezisk :) Wszystkie ją piękne, ale chyba najbardziej mi się podoba Bow Tie i Seashell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mnie się też Bowtie i Seashell najbardziej podobają :)

      Usuń
    2. Obydwie są cudne, ale Seashell ma taką ką minę cudną że jak ją zobaczyłam u Hope pierwszy raz to juz nie mogłam myśleć o innym kucyku i przyszł do nas, sama nas znalazła :D

      Usuń