niedziela, 2 lutego 2014

Ciąg dalszy nastąpi :D

Przepraszam za tak długą przerwę, ale ja i moje kucyki przeżywaliśmy pewne zawirowania. A mianowicie przeprowadzkę z pokoju mojego do pokoju brata który jest większy i od tygodnia mój :D. Musiałam zatem razem z moim M. poprzenosić wszytskie moje szpargały w tym kucyki :). W piątek montowaliśmy jedną z dwóch półeczek. Efekty pokażę wam później, gdy już wrócę do domu(na razie jesteśmy u M i lenimy się oglądając "Tarzana" w TV :) Chciałam dać wam znać, że jeszcze żyję :)


EDIT

Nareszcie nastąpiło później i oto wklejam zdjęcie tymczasowego pobyty kuców ;). Pisze tymczasowego, bo jeszcze jedna półka czeka na zawieszenie.
Było mniej więcej tak:


Choć tutaj kolekcja nie wyglądała jeszcze tak jak dziś. Tak kucyki prezentują się wnowym lokum:



Gdy dojdzie nowa półka kucykom G3 na pewno zrobi się luźniej :)

Ps. A oto jako bonus mój M przy pracy :D


Zuza

8 komentarzy:

  1. Najdłuższy powrót do domu ever :-D czekam cierpliwie na zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buduję napięcie powoli :) Ale zdjęcia zaraz wrzucę :D

      Usuń
    2. wygląda to elegancko i tłocznie! :-D

      Usuń
  2. Nawet nie wiesz, jak dużą radość sprawiło mi odkrycie Twego bloga! Ja również zbieram My Little Pony (+co ciekawsze fakie), mniej więcej gdzieś od 7 lat- choć kolekcję mam chyba minimalnie mniejszą, niż Ty :) Sama nie mogę doczekać się sprawienia sobie regału na moje kucyki. Wygląda świetnie u Ciebie, a ile na nim skarbów! No i miło, że jest ktoś jeszcze, kto lubi "dwójki".
    Zastanawiam się, ile jest w Polsce kolekcjonerów, których zainteresowanie MLP nie jest wyłącznie związane z FiM.
    Z pewnością będę zaglądać na tego bloga, a może wreszcie założę własnego?
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nasz blog przypadł Ci do gustu :D
      Czekamy na twojego i na jakąś kolaborację :)

      Usuń
    2. No właśnie, ze wstydem przyznam,że dopiero po napisaniu tego posta zauważyłam, że blog ma dwie właścicielki!
      Muszę czym prędzej zatem zabrać się za fotografowanie mego stada :D

      Usuń
    3. To już chyba wiemy kto się z nami bije o "dwójki" na aukcjach ;)
      Cieszy mnie, że jest więcej ludzi, którzy podzielają nasze "zbieractwo"! ^^

      Usuń