piątek, 21 lutego 2014

Sokole oko

Dziś chciałam wam się pochwalić dwoma kucykami G1 : moim pierwszym jednorożcem Princess Sparkle oraz Peachy. Oba te kucyki wypatrzyłam na aukcjach gdzie były sprzedawane razem z dużą ilością  podróbek :). Widzicie, trzeba się dobrze przyglądać ;)


Princess Sparkle(nie mylić z Twylight ;) Była w zestawie z około jedenastoma kucykami niewiadomego pochodzenia. Postanowiłam zapytać sprzedającą, czy nie zechciałaby sprzedać tylko jej. Jak widać, udało mi się, i Sparkle jest już u mnie, pachnąca i świeżutka. 

Wybaczcie, nie miałam kompletnie gdzie postawić Peachy, i wylądowała na routerze ;P
 Peachy podobnie jak Sparkle była w zestawie z całą masą podróbek, te także do mnie dotarły, i mam zamiar je sprzedać na aukcji, może się zwrócą ;) Ale cieszę się, że nawet pomimo podróbkowego towarzystwa udało mi się dostać samą Peachy, która obecnie jest moim najstarszym kucykiem:) Ma bowiem 32 lata, tym samym przebija dotychczas nastraszą Sunlight o rok :) Szkoda, że ma tak mało włosów, połowa została wyrwana. Gdy dobiorę się do jakiś dobrych nylonowych doczepek, spróbuję nadać jej włosom objętości :)


2 komentarze:

  1. No wiesz co? Myślałam, ze się nową obywatelką pochwalisz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, ale poczta zrobiła mnie w bambuko :( Ania czeka na poczcie która niestety nie jest przyjazna obywatelowi. Zostanie przedstawiona światu w poniedziałek :)

      Usuń