czwartek, 6 lutego 2014

Dobra nowina

Drodzy czytelnicy, przepraszam, że ostatnio u nas taka cisza...Wynika to z tego, że w końcu dostałam pracę! Być może nie jest to spełnienie marzeń, ale nie jest tak źle jak być mogło. Wiedzcie, że gdy tylko przyzwyczaję się do nowego trybu życia, i gdy być może zdobędę potrzebne do pracy narzędzia(tablet z internetem :) to notki będą pojawiać się częściej. W weekend dostaniecie nową porcję fotek,a  fanki Monsterek także znajdą coś dla siebie :) Jeśli Wam mnie brakuje możecie kontaktować się przez mojego prywatnego maila- pewność że sprawdzę codziennie: zuzanna_kolenda@tlen.pl. Obiecują, że już niedługo notki znów pojawiać się będą regularnie, tymczasem proszę was o wyrozumiałość :)
Pozdrawiam was, i skreślam dni do wypłaty :)

2 komentarze:

  1. gratuluję zdobycia pracy! rynek jest teraz dość trudny.. ja np. jestem z wykształcenia fototechnikiem i geografem, a wykładam towar w sklepie ;-) ale pewnie mnie kiedyś docenią i wezmą na kierownika jakieś placówki haha, warto chociaż żyć taką nadzieją. czekamy na wypłatę i nowe zdjęcia. powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem grafikiem oraz magistrem sztuki i pracuję jako człowiek renesansu- robię grafiki, ale również zajmowałam się już pisaniem maili po angielsku, rozmową z drukarnią, a wiem, że będę także robić zdjęcia, polerować figurki ze szlachetnych metali, zajmować się stroną www firmy oraz facebookiem, pakować rzeczy do wysyłki, ozdabiać opakowania itp. Ale żadna praca nie hańbi, tym bardziej, że w dzisiejszych czasach tak o nią trudno. Ja wysłałam około 200 CV i zaproszono mnie na rozmowę dwa razy...

      Usuń