wtorek, 18 lutego 2014

Gra My Little Pony

Witajcie! Dzisiaj trochę z innej beczki, ale dalej kucykowo. A mianowicie chciałam Was podpytać czy interesujecie się grą MLP na urządzenia przenośne. Wiem, wiem, wszyscy się ze mnie śmieją i traktują jak dzieciucha, a tu kobieta - lat 25. Nie powiem, że nie ma w tym ziarna prawy, bo nie czuję się jakoś wybitnie dojrzałą osobą. ;)

Wracając do gry... Co o tym sądzicie i czy posiadacie swoje własne Ponyville? Muszę przyznać, że sama gram już dłuższy czas, bo chyba z rok (z większymi, mniejszymi przerwami). Szkoda mi jednak wydawać pieniędzy na tego typu gry, więc powoli sobie zbieram gemy na kucyki. Jednak w grę się nawet wkręciłam, tym bardziej, że nie zajmuje ona dużo czasu.
Tu screen fragmentu mojego miasteczka ;)


Jeszcze się Wam pochwalę, że dostałam na urodziny od Zuzy Pinkie Pie z G4, i jest to pierwszy mój kucyk z tej serii. :D Bardzo się cieszę! Dziękuję Ci Zu raz jeszcze! ;* Czeka mnie jeszcze uczesanie go, na pewno się Wam pochwalę wynikami. Jednak z racji, że bardzo dużo się u mnie dzieje (staż, przeprowadzka), może to chwilę potrwać.

6 komentarzy:

  1. O ja:D to coś jak Simsy? Chyba bym się nie oderwała, dlatego już nie grywam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie grałam w mobilne Simsy, więc ciężko powiedzieć. Podobne do wielu facebook'owych gier. Jest sporo questów i mini gier - można wchodzić codziennie na te kilka minut, ale na szczęście nie jest to jakiś mocny czasopochłaniacz. :D

      Usuń
  2. Nou problemou, czekam aż zakręcisz Pinkie loki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gram w te grę z moim tatą i dzięki niemu mam duuużo kucyków bo zbiera mi kryształy.
    Jedynie jakie kuce mi w sklepie pozostały do kupienia to tak, z Ponyville: Flashy Pony, Trixie, Caramel, Daring Do, Bowling Pony i Magnum a z Canterlot'u Elite Pony i Prim Hemline. :) Aktualnie posiadam 68 serc, 70 poziom, 16468367 monet i 57 kryształów.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie moge przesyać grać.ale jak zbierać gemy(diamenty)?

    OdpowiedzUsuń