niedziela, 9 lutego 2014

Nowości lutego

Witajcie! Obiecałam post, więc post będzie! Co to za gospodarz bloga który nie dotrzymuje obietnic? Miałam wam pokazać nowości w poście zbiorczym a więc nowości będą.
Z ciekawszych informacji- udało mi się zdobyć dwa DUŻE kucyki, tzw Styling Pony- Rarity i Star Catcher(ta dodatkowo zmienia kolor pod wpływem ciepła). Ponad to do mojej kolekcji dołączył jeden kucyk G1 oraz kilka G3. Zapraszam do obejrzenia metamorfoz kucyków(wybaczcie pierwszym sześciu fotkom po lewej stronie[przed], robione były moim aparatem i to w nocy...w tle widać kolekcję mojego M-rzeczy do grania w Warhammera ;):



Flowerburst. Była strasznie brudna, teraz czyściutka i pachnąca. Ale grzywka ucięta...

Rainbow Dash. Ma strasznie zniszczone włosy, ale i tak jest lepiej niż było.

Cheeriliee

Rarity. Ten kucyk spodobał się mojej teściowej ;)

Star Catcher. Dostała plam z nerwów przed obiektywem ;)

Desert Blossom. Popisana długopisem, będzie zabawa z Benzacne

Meadowbrook, również pomazana.  
Toolaroola 2. Kucyk na którego polowałam już długo :)

Star Song

No i to by było na tyle nowości. Jestem bardzo zadowolona z nowych nabytków, i mam nadzieję, że teraz gdy już pracuję takie nowości będą zdarzać się jeszcze częściej :D
Obiecałam również post dla fanek MH, ale zastanawiam się czy go publikować...

3 komentarze:

  1. Publikuj, publikuj! Już długo wyczekuję na ten post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie wiem czy mi się uda, bo to co chce wam pokazać trochę mi nie wyszło, chyba z winy półproduktów :D Ale następny post będzie o MH ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Star Catcher wygląda prawie jak ta po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń