niedziela, 26 stycznia 2014

Mały haul zakupowy w Realu-czyli co można znaleźć w promocji

Real. Kopalnia dyskontowych cen i okazji. także wśród zabawek. Co to oznacza? Blind Bagi za 10 zł, czego oczywiście nie mogłam nie wykorzystać. Wybrałam (juz wiem jak! :P) Big Macintosha. Ale to nie koniec. Moim oczom ukazał się dziwny pakunek. A w nim Ploomette! I to ta z podwójnego zestawu z Twilight. Widać opakowanie uległo zniszczeniu i kucyki przeceniono. Jako, że Twilight już mam nie mogłam przejść obojętnie obok takiej okazji zwłaszcza, że Ploomette kosztowała jedynie 10 zł. Dlatego warto zaglądać do takich sklepów jak Real. Zawsze trafi się na coś ciekawego.





3 komentarze:

  1. W moim mieście posiadam real, który jest praktycznie non-stop przeceniony. Są tam wszystkie nowości, a najdroższa lalka monster high kosztuje 90 zł. ;) Z kucykami to samo, po 10-20 zł.

    Kiedy będzie jakiś post o monster high? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście można dostać coś tylko w Kauflandzie który to niestety nie daje zbyt okazyjnych przecen(choc lalki MH widziałam już za około 40-50 zł)

      A o lalkach a raczej ich pielęgnacji napiszę niebawem :)

      Usuń
  2. Zazdraszczam Ci Zu, ja nigdzie po drodze Reala nie mam :/ damnnnn!

    OdpowiedzUsuń