poniedziałek, 13 stycznia 2014

Podróż przez generacje część 3

Dawno już nie było tego cyklu...Nie mam co się tłumaczyć- po prostu nie miałam weny. Ale dziś zapraszam do czytania o trzeciej i chyba najliczniejszej generacji kucyków.





Generacja ta miała swój początek w 2003 roku. Skończyła się w 2011. Chyba po raz pierwszy mamy do czynienia z Ponyville, miasteczko w którym mieszkały kucyki. Miasteczko to od tej pory aż do dnia dzisiejszego jest domem dla kucyków zarówno z generacji 3, 3,5 oraz 4.
Pierwszym kucykiem generacji 3 była Kimono:


Jak widzimy po odchudzonych kucykach z serii G2, G3 wraca do pierwotnej wersji - kucyk jest grubszy, pyszczek ma ostrzejsze rysy oraz oczy bez kryształków(choć jak wiemy niektóre kuce z serii G1 także posiadały kryształki). Podobna jest także liczba kucyków z serii G3, jest ich bowiem ponad 500(powodzenia zbieracze :). To co wyróżnia te kucyki to także magnesik w kopytku(nie każdy jednak kucyk posiada ten magnes). Wyróżnia ją także możliwość stworzenia własnego kucyka z białego wzoru dopuszczonego do sprzedaży.
Podobnie jak kucyki G1, G3 także miały swoją kreskówkę. w 2003 roku powstał serial animowany, opowiadał on o przygodach kucyków w Ponyville. Później, w 2008 roku zredukowano liczbę bohaterów do 7 głównych kucykowych bohaterek: Scootaloo, Pinkie Pie, Sweetie Belle, Toola Roola, Cheerilee, Rainbow Dash i Star Song.


Z moich obserwacji wynika, iż seria G3 jest obecnie najpopularniejszą serią- świadczy o tym liczba wyprodukowanych kucyków. Do tego kreskówka dość długo obecna na antenie...Sama mam najwięcej kucyków własnie z tej generacji, i muszę powiedzieć, iż bardzo ją lubię. A wy, co sądzicie o G3?

2 komentarze:

  1. To moja ulubiona seria, dlatego cieszy mnie, że udało mi się znaleźć w SH właśnie te kucyki :) http://capricornmeadow.blogspot.com/2014/02/skarby-z-sh-prawdziwe-mlp.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, G3 to moja najukochańsza generacja kucyków (po G3 jest G4) :) Moim pierwszym kucykiem z tej generacji to była Tink-a-tink-a-too, którą ciągle kocham. :) Mam tez Cupcake i Beach Berry z Ameryki oraz inne i dwa duże: Pinkie Pie i Star Catcher, która zmienia kolor ale mi się "zepsuła" i cały pyszczek jest różowy. :(

    OdpowiedzUsuń