poniedziałek, 20 stycznia 2014

Czytelnicy mają głos

Witajcie w tą jakże osobliwą pogodę. Kierowcom wysyłam wyrazy współczucia(jestem jednym z nich) a pieszych wspieram w wyprawach przez chodnik. Dziś mam dla wa ciekawą notkę, tym razem bohaterką będzie jedna z naszych czytelniczek Anonimowa 079. W jednym z komentarzy zapytałam ją(ja Zuza :P) czy nie zechciałaby podzielić się z nami swoją kolekcją lalek MH i Kucyków. Ku mojej uciesze Pani(:) Anonimowa 079 zgodziła się! Dlatego dziś mam dla was jej historię zbieracza oraz dużo zdjęć jej autorstwa. Aby nie przedłużać zapraszam do przeglądania i poczytania!



W swojej kolekcji posiadam siedem lalek z MH i osiem z EQ . Moją pierwszą zdobyczą była Rochelle Goyle, która jest moją ulubioną postacią. Nie będę was zanudzać moimi historiami jak zdobyłam wszystkie lalki, bo powstałaby książka. Lalki moim zdaniem są świetne, cena też jest przyzwoita, szczególnie jeżeli trafi się na jakieś promocje. Mam zamiar kupić jeszcze kilka lalek, ale to dopiero w późniejszym czasie. Natomiast lalki z EG też są ładne, ale nie dorównują lalką z MH, ale i tak mi się podobają, mają to coś w sobie. 




Teraz przejdźmy do kolekcji MLP, jak wspominałam najbardziej interesuje się g4 i najbardziej mi się podoba, choć  g1 też jest super i można powiedzieć, że na niej się mniej więcej wychowałam. Kolekcja liczy ponad 200 figurek choć liczyłam je dość dawno temu i pewnie urosła, ale jestem za leniwa, żeby ją przeliczyć dokładnie. Posiadam również dwa inne kucyki , pierwszy z g3 (Lavender Lake) i drugi z g3,5 (Rainbow Dash). Kucyki zbieram od drugiego półrocza pierwszej klasy gimnazjum. Pierwsze kucyki kupiłam w pierwszy dzień ferii zimowych i były to RD i Fluttershy z g4, wersja z saszetki za pięć dni minie moja druga rocznica zbierania. I tak od dwóch kucyków zaczęła się moja kolekcja. Na ostatnim zdjęciu są same powtórki, które również wliczają się do kolekcji. Mam nadzieję, że kolekcja wam się podoba, bo włożyłam w nią całe moje serduszko. Jeżeli chodzi o uczesanie kucyków to wolę je po prostu ładnie dać za kopytko, nie chce kombinować z nożyczkami, bo bardziej mi się podobają takie jakie są, a szkoda jest mi ucinać im grzywy, choć (Pani )Zuzannie(jaka tam pani :P dop. Zuza) prześlicznie wychodzą fryzurki , zazdroszczę cierpliwości.Cieszę się, że ktoś doceni mój trud. I to byłoby na tyle, trochę was pewnie przynudzałam, ale dlatego, że z nikim nie mogę o tym pogadać, bo wszyscy uważają, że to dziecinne. Uważam, że moja kolekcja jest sympatyczna, choć wasze są bardziej ekscytujące i niesamowite :) (Twoja kolekcja jest SUPER dop.Zuza)Żaden kucyk nie znajduje się na zdjęciach dwa razy. Mam jeszcze gazetki, książeczki, jeden komiks i wiele innych gadżetów, ale wysyłam tylko zdjęcia figurek. 




Nightmare Moon- DO WANT :D




















Kolekcja Anonimowej zrobiła na mnie wrażenie, zawiera kilka kuców które sama chciałabym mieć :D
Bardzo się cieszę, że Anonimowa znalazła w naszym blogu coś dla siebie, mam nadzieję, że będziemy dalej pisać ze sobą :) Jeśli któryś z was drodzy czytelnicy chciałby podzielić się z nami swoją historią zbieracza, lub po prostu przesłać jakieś zdjęcia podaję maila: zuzanna_kolenda@tlen.pl

17 komentarzy:

  1. Pokaźna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Anonimowej: nie przesadzaj, że nie masz z kim pogadać, że nikt tego hobby nie rozumie ;-) masz z 16lat, więc jest Ci o wiele łatwiej niż np. mi (mam 25, a moja mama nie wie po co mi te konie ;-)). Z racji, że głównie zbieram blind bagi (mam ich koło 100) to zazdroszczę Ci Meadow Songa, Luny, Sunny Rays i Shining Armora (oraz wielu innych!). Osobiście nadal będę wierzyć, że w moim Realu wyciągną kiedyś stare trójpaki i zakurzone blind bagowe wavy!! ;-) lalki EQG oraz MH mnie akurat w ogóle nie interesują, więc nie będę ich komentować. Co do czesanych kucy to prosto ale zaraz elegancko wyglądają te grzywy, ja jakoś nie mam cierpliwości do czesania moich kilku figurek (dlatego też nie kupuję ich więcej XD). Jednym słowem skręca mnie w dołku z zazdrości ;-)

    Może kiedyś podeślę swoją kolekcję ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Zuzanna też ma 25 :D Moja mama twierdzi, że cofam się w rozwoju :P Za to mój facet-30 lat- nie widzi w tym hobby nic złego :) Ot zbieranie jak każde inne :)
      Enomeno, czekam na mila :D

      Usuń
  3. Podejrzewam, że mało ważne jest co zbieram ale sam fakt zbierania czegokolwiek ją irytuje. Ona ma swoje kwiatki, kadzidełka (których ja nienawidzę, bo mi przeszkadzają w oddychaniu :D), świeczki, świeczniki i inne bzdety ale mnie denerwuje jej zbieranie niepotrzebnych rzeczy, a ją moje - zdecydowanie mam w niej swoje geny XD ostatnio przyszła po mnie koleżanka, którą wpuściła i stały razem może z minutę, maksymalnie dwie, a już zdążyła ją poprosić by mnie przekonała do skończenia kupowania blind bagów XD znajomi akurat różnie na to reagują: jedni mówią, że powinnam się leczyć (XD!!), a drudzy penetrują ze mną, bądź na moje życzenie dział zabawkowy ;-)

    Ja się dopiero powoli zbieram do sfotografowania swojej kolekcji, każdej figurki osobno.. póki co swoją sesję przeszedł dopiero Wonderbolts - Suprise!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wśród moich znajomych są osoby podzielające hobby, są tez takie które zbierają inne zabawki(jak lego), dlatego nie spotykam się z krytyką z ich strony :). Co do penetrowania sklepów- z chłopakiem siedzieliśmy w Realu i macaliśmy Blind Bagi w celu znalezienia Cadence- bez skutku :p
      Czekam zatem na fotki :D

      Usuń
    2. Macaliście? Nie korzystasz z kodów wygrawerowanych na opakowaniu? ;-)

      Usuń
    3. Aaaaa, już wyczytałam jak to robić :) Musze sprawdzić :D

      Usuń
    4. czyli do tej pory macałaś blindy? :D mówisz o Cadence z tych granatowych saszetek z neonową kolekcją czy posiadasz już w swoim mieście najnowszego wave? Podsyłam linka do stronki, z której ja korzystam: http://www.strawberryreef.com/Index/G4/IndexBB.html i pamiętaj, że od granatowego wave z neonowymi figurkami są literki z przodu opakowania na samym dole na zgrzewie, dobrze widoczne, a nie jak we wcześniejszych z tyłu schowane cyferki :-)

      Usuń
    5. Taaa, człowiek się uczy całe życie. Mam na tyle mało tych kucyków że nigdy jakoś nie myślałam o tym ze jest na nie sposób :D U mnie w mieście są tylko Neonove wave 8. Ale teraz już znajde to co chce, nie ma bata :P

      Usuń
    6. Co to za miasto? Ja mam różne wavy: 2, 5 i 8 w Realu, 7 i 8 w Kauflandzie, 6 w Eklerku i 8 w Rossmanie, w Smyku jeden blind bag z 7 wave :P

      Usuń
  4. Prześliczna kolekcja! Zazdroszczę zwłaszcza Nightmare Moon. |D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żyrardów, pod Warszawą. Mamy tylko Kaufland i Carrefour w którym są te blind bagi, i to tylko właśnie wave 8. Dziś się wybieram jeszcze do Reala już bliżej Warszawy, to może tam coś znajdę ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę , że jestem jedną z młodszych obserwatorek , bo jeszcze mi 13 nie strzeliła. Za to mogę się pochwalić 15 MH , 6 przyjaciółkami oraz Lirą , Sunset Shimmer i Sky Wishing z g4, 6 kucykami g3 i nieokreśloną ilością g1

    PS. Anonimowa gdzie kupiłaś Nighmare Moon i Chyrsalis?

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę , że jestem jedną z młodszych obserwatorek , bo jeszcze mi 13 nie strzeliła. Za to mogę się pochwalić 15 MH , 6 przyjaciółkami oraz Lirą , Sunset Shimmer i Sky Wishing z g4, 6 kucykami g3 i nieokreśloną ilością g1

    PS. Anonimowa gdzie kupiłaś Nighmare Moon i Chyrsalis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś chętna to proszę wyślij zdjęcia swojej kolekcji :)

      Usuń
    2. Kupiłam je przez ebay.pl :)

      Usuń
    3. Nightmare Moon można spotkać na allegro od czasu do czasu. jej cena oscyluje około 200 zł

      Usuń