wtorek, 14 stycznia 2014

Trochę inna sesja

Nazwijcie mnie dziecinną, ale ... podobają mi się lalki Monster High :). Niektóre z nich spodobały mi się na tyle, iż postanowiłam sprawić je sobie, dokładnie trzy, Lagoonę, Rochelle i Twylę. Muszę przyznać, że do tej pory wydawało mi się, iż zarówno bajka jak i lalki są zbyt infantylne jak dla mnie, ale zmieniłam zdanie. Nie lubię wydawać opinii dopóki sama się o czymś nie przekonam- i tak, obejrzałam kilka odcinków. Muszę powiedzieć, że sądziłam iż będzie duuuużo gorzej. Serial jest nawet zabawny(zwłaszcza Ghulia ;). A lalki, nie wszytskie, są ładne i bardzo plastyczne. Super robi mi się im zdjęcia. Postanowiłam zatem zrobić sesję Monster Little Pony ;). W rolach głównych wspomniane już lalki MH i kucyki: Bumbleberry, Desert Rose, Cherry Jubiliee, Beach Berry, Goody Gumdrop oraz Wisteria.












Mam nadzieję iż ten gościnny występ Monsterek spodobał wam się ;) Kucyki na sesji bawiły się świetnie w towarzystwie nowych koleżanek.

17 komentarzy:

  1. Hm. Muszę przyznać, że Monster High nie jest takie złe. W przeszłości oglądałam odcinki tego serialu. Bardzo podoba mi się design Clawdeen, oraz Spectry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clawdeen bardziej podoba mi się w kreskówce, podobnie jak Frankie, ale za to Lagoona lepiej wygląda jako lalka...:)

      Usuń
  2. Lalki prezentują się pięknie, moim zdaniem piąte zdjęcie wyszło najlepiej, oczywiście wszystkie są doskonałe :) Bardzo się cieszę, że połączyłaś kucyki z MH, sama jestem posiadaczką kilku lalek i jestem szczęśliwa, że mam je w swojej kolekcji, jednakże nigdy nie będą one tak ważne jak My Little Pony. Co do kreskówki rzeczywiście, Clawdeen wygląda w niej lepiej niż jako lalka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że sesja Ci się spodobała :D. Chętnie zobaczę zdjęcia twoich lalek i kucyków, jeśli znajdziesz czas ;)

      Usuń
    2. W piątek postaram się wysłać zdjęcia, bo cały tydzień mam zajęty :)

      Usuń
    3. Super! Wyślij zdjęcia na adres: sweetberrykiss@tlen.pl, jeśli się zgodzisz, zamieścimy je na blogu :)

      Usuń
  3. Łał! Świetna sesja. ;) Także jestem posiadaczką dwóch lalek - Twyli oraz Skelity. Uważam, że są bardzo fajnie dopracowane. Każda lalka ma swoją unikalną twarz (nawet profile nosa są różne!), a o strojach oraz pomysłach na nowe figurki nie wspomnę.Osobiście nie przepadam za filmami z tej serii, czy serialami, ale jestem ogromną fanką ich lalek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, lalki sa bardzo dopracowane, jednak mogłyby mieć trochę więcej włosów :D

      Usuń
    2. Zdecydowanie, choć muszę powiedzieć, że Skelita czy Cleo mają dosyć bujną czuprynę ciemnych włosów! Ciężko było mi się doszukać łysinki. :D

      Długo szukałam bloga, na którym byłby temat moich dwóch ulubionych rodzajów figurek, przeszukałam całą masę blogów małych dziewczynek i wreszcie trafiłam. :) Oby tak dalej! Czekam na więcej notek. Może pomyślicie o jakiś fryzurowych tutorialach dla mh? :)

      Usuń
    3. Myślę, że to się stanie, i to całkiem niedługo :D
      Nie widziałam główek tych lalek, ale np Twyla ma łyse prześwity sprytnie zamalowane na turkusowo ;)

      Usuń
    4. Lepiej wydać więcej lalek i zaoszczędzić na włosach. :D
      A jak z włosami Rochelle? Przymierzam się do jej kupna, jej twarz jest prześliczna.

      Usuń
    5. Włosów ma całkiem sporo ;)

      Usuń
  4. Dziwi mnie jedynie jej warstwowa grzywka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam lalki MH, sporo bo 20. ;)
    I tez mam Twylę, tyle, że moja nie może zgiąć druga ręką. : /
    Jak chcesz, mogę Ci pokazac moje lalki i kucyki G3 i G4 lub tylko G3, zależy jak chcesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maila możesz mi przesłać zdjęcia wraz z komentarzem od ciebie i pojawi się to na blogu :) Jeśli oczywiście się zgodzisz :D
      Wyślij wszystko, i lalki, i kuce :D Jestem bardzo ciekawa :D

      Usuń
    2. Zabiorę się za robienie zdjęć jutro! :D

      Usuń