niedziela, 5 stycznia 2014

Święta Święta i już po..

I mamy rok 2014. Czas świąteczny uważam za zakończony. Sylwestrowa noc zakorzeni się w pamięci(za dużo rożnych produktów co źle się dla mnie skończyło;) Ale nie dlatego tak dawno nic się nie pojawiło, oj nie. Po prostu marazm mnie dopadł, tak! Brak pracy(mimo szukania od listopada) rzuca na mnie piętno wewnętrznego bólu i cierpienia. Do tego druga połówka rozchorowała się i długi weekend spędzam samotnie przed komputerem jedząc kapustę kiszoną, a co, przynajmniej wyjdzie mi na zdrowie... Postanowiłam zatem pochwalić się prezentem gwiazdkowym, a jest on jak najbardziej kucykowy. 



Chłopak sprezentował mi zestaw 3 kucyków "Groovin' Hoovers" w skład którego wchodzą: Octavia Melody, Lyra Heartstrings i Lyrica Lilac. Miałam nic nie dostać gdyż wcześniej użyczył mi pokaźnej pożyczki na zapłacenie za wydrukowanie mojego projektu na obronę pracy magisterskiej, a tu taka niespodzianka... A oto i kucyki, od lewej: Octavia, Lyra i Lyrical Lilac :)




A jak tam Wasze Święta? Prezentu udane? Czas miło z rodziną spędzony? Mam nadzieję, że tak :)

3 komentarze:

  1. Cóż...Święta spędziłam całkiem przeciętnie, jak normalne dni. Prezenty były udane, ale niestety - nie było żadnych kuców. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je zakupiłam, ale Octavia pojechała już do nowej właścicelki jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń