czwartek, 16 stycznia 2014

Nowe nabytki i metamorfozy

Moja ulubiona czynność- odnawiania zniszczonych kucyków. Uwielbiam patrzeć jak pod moją ręką nabierają blasku i zdobywają swój oryginalny wygląd. Teraz miałam szczęście bowiem ąz 10 kucyków przypadło mi w udziale ostatnio myć, czesać i fryzować. Ponad to, dziś jest dość ważny post w mojej karierze zbieracza. Do mojej kolekcji bowiem dołączyły pierwsze cztery kucyki generacji 3,5 :) Nigdy nie byłam fanem tej serii, zarówno zabawek jak i kreskówki, ale te 4 figurki urzekły mnie na tyle by je sobie sprawić :) Ponad to do kolekcji dołączyły dwa kucyki generacji pierwszej oraz cztery generacji trzeciej. Zapraszam do oglądania.



Pony Bride

Kimono

Princess Primrose

Pinkie Pie

Rainbow Dash

Cheerilee

Sweetie Belle 
Star Song

Sparkle Works

Tink-a-tink-a-too



Według mnie metamorfozy się udały. Miałam nawet małego pomocnika, a w zasadzie pomocnicę, moja szczurka Ella ponownie postanowiła mi pomóc w stylizacji kucyków :)



6 komentarzy:

  1. Tink-a-tink-a-too oraz Pony Bride są moimi faworytami! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pony Bride był moim pierwszym kucykiem :):):) ale niestety jako mała dziewczynka bawiłam się we fryzjera i teraz ma irokeza i brak ogonka :/ (zresztą jak większość moich pony g1)
    mam nadzieję, że kiedyś uda mi się kupić te same kucyki ale z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! Pony Bride jest taaaka urocza! <3
    Pierwszy raz widze tego kucyka. :3
    http://oi58.tinypic.com/n3ul1h.jpg daję zdjęcie mojej Tinki, ma kilka brazowych plam ale mam zamiar ją z nich oczyścić. ;)

    OdpowiedzUsuń