piątek, 3 lutego 2017

Nowa Pinkie Pie - generacja 4,5.

O generacji 4,5 już wspominałyśmy w tym poście. Niedawno kucyki z tej nowej linii zostały wprowadzone do sprzedaży w Polsce. Oczywiście, nie mogłam sobie odmówić zakupu i porównania figurki dla Was ;-) Zdecydowałam się na Pinkie Pie, ponieważ jej figurka spodobała mi się najbardziej (oraz figurka Lyry). Zapraszam do porównania.

Na pierwszy ogień porównam pudełka. W tej kwestii nie są to jakieś spektakularne zmiany. Pudełko jest inne, ale ładne. Proste. Podobają mi się rysunki umiejscowione za kucykiem (po powiększeniu zdjęcia będzie to widać). Nie mam niestety innej zapakowanej Pinkie Pie, ale chyba większość pudełek jest do siebie podobna w zależności od serii.


Do porównania posłuży mi Pinkie Pie z Crystal Empire. Pierwsza różnica w nowej serii kucyków to pozy. Nareszcie! Miałam już dość wciąż tej samej pozy, teraz będzie różnorodność i bardzo dobrze. Po rozpakowaniu rzuciło mi się w oczy (a raczej w palce), że nowa Pinkie ma dużo mniej włosów niż stara. Szkoda, bo ładna czupryna dodałaby dużo więcej uroku temu kucykowi.


Jak widać kolorystycznie kucyki różnią się nieznacznie od siebie. Nowa Pinkie jest jaśniejsza. Dużą różnicą natomiast jest wielkość głowy.



Pinkie  z najnowszego wydania posiada wyraz twarzy. Kolejna zmiana na plus. Poprzednio wszystkie kucyki miały trochę głupkowaty uśmiech. Wielkość oczu także jest inna. I także moim zdaniem na plus. Kucyk wygląda bardziej jak ten z animacji. Uszy również uległy zmianie, teraz są mniejsze i chyba nieco głębsze.


Jeśli chodzi o podwozie... Nowa Pinkie ma dużo smuklejsze nogi. Stara wersja miała te kopyta po prostu grube. Te obecne są chudsze, ale chyba za chude. Coś pomiędzy jednym a drugim byłoby idealne. Od tyłu nowy kucyk wygląda nieco... yyy dziwnie?


To pewnie kwestia pozy. No ale niezły zadek się tu utworzył ;-)
Jeśli chodzi o znaczek, to zmian nie ma. Jako, że udo jest trochę inne, to znaczek musiał zostać do niego dopasowany. Ma lekko inny kolor oraz wielkość.


Podsumowując, mnie Pinkie Pie podoba się bardzo. Bardziej niż stara wersja. Przede wszystkim cieszę się, że wreszcie pozy są zróżnicowane. Pozy, oraz wyrazy twarzy.
A wy co sądzicie o nowej Pinkie?


5 komentarzy:

  1. Mi się podoba Lyra i Rarity z nowej wersji. I bardzo fajne jest to że mają inne gadżety a nie takie same grzebyki. Dodatki są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się w tej Pinkie Pie przede wszystkim wyraz twarzy, ma uśmiech bardziej serialowy niż w G4, zdecydowanie zróżnicowanie póz! już nie mogłam patrzeć na wszystkie kucyki w identycznej pozie, to że jest szczuplejsza, u G4 nóżki od tyłu wyglądają jak jakieś słupy... a u nowej takie fajne krzywe, rapciate pasujące do charakteru Pinkie :-) większe oczy i jakieś takie weselsze a nie wpatrzone w jeden punkt jakby Pinkie coś brała :-D no i dodatki, tak jak Silvestris napisała wyżej miałam już dosyć tych grzebyków różniących się tylko i wyłącznie kolorystyką.

    WIELKI PLUS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ta figurka chociaż oddaje charakter Pinkie. A nie zamieniony w słup soli sztywniak bez wyrazu twarzy ;/

      Usuń
  3. Moja siska ma już Lyre ja muszę
    kupić sb Rarity i Twilight (wiem dataa)

    OdpowiedzUsuń