czwartek, 15 września 2016

czy już niedługo możemy spodziewać się nowej generacji kucyków, G4,5 inspirowanej filmem "MLP Movie"?

Taobao, chiński portal sprzedaży internetowej, podobny powiedzmy do naszego allegro czy coś w tym rodzaju?
TUTAJ link by odwiedzić stronę.
ostatnio przeglądając przeróżne strony na temat kucyków, generacji, ich historii natknęłam się na wiele wypowiedzi na temat niby nadchodzącej, nowej generacji My Little Pony, G4,5.
niedawno na Taobao podobno pojawiły się zupełnie nowe figurki kucyków do czesania.
niby wyglądają jak regularne figurki, lecz różnicę możemy dostrzec w pozach oraz ciałach kucyków.
szczerze mówiąc, mi osobiście się podobają, ponieważ strasznie zawsze raziły mnie identyczne pozy G4.
patrząc po zdjęciach, nie wyglądają na fake, jakościowo chyba też są w miarę ok.
sprzedawca który je miał, posiadał sporo oryginalnych kucyków My Little Pony.
nie wiadomo do końca co to są za figurki.
może to być podobno nadchodząca wielkimi krokami nowa generacja.
czytałam również że nowa generacja ma wejść przez to, co się zadziało w serialu (niestety nie obejrzałam do końca więc nie będę się teraz na ten temat wypowiadać).
głównie chodzi podobno o losy głównych bohaterek, no nie ważne.
ponadto wychodzi podobno nowy film o kucykach, nowe logo?
muszę zgłębić wiedzę na ten temat bo jeśli chodzi o G4 śledzę jedynie nowości zabawkowe, serial poszedł w zapomnienie poprzez brak czasu, mam nadzieję że niedługo to nadrobię :-) SHAME (dzyń, dzyń, dzyń).
nowa seria zabawek "Guardians of Harmony" też podobno przyczynia się do powstania G4,5.


z tego co udało mi się znaleźć, film ma wyjść w 2017 roku i ma być to film niestety 3D, dlatego też modele zabawek mają inne ciała oraz pozy?

przyjrzyjmy się więc kucykom które jako pierwsze ukazały się na stronie:








podobno po kilku dniach na Taobao pojawiły się kolejne figurki brakujących kucyków, Fluttershy oraz Rainbow Dash:





patrząc po tym zdjęciu, obawiam się iż kucyki mogą być niestabilne, hm... ;-)
lecz! pod kopytkiem Lyry zauważamy kod produkcyjny.
nadal brakuje informacji na temat Rarity oraz Pinkie Pie.
a tutaj niespodzianka!

na ebayu pojawiły się już wszystkie :-)




czekają nas chyba spore zmiany.
trochę się obawiam tego całego filmu, bardzo nie lubię 3D...
co o tym myślicie?
jeżeli wiecie więcej na ten temat to piszcie w komentarzach.

THE MAGIC BEGINS IN 2017! 

5 komentarzy:

  1. Ja jestem tak fifty-fifty jeśli chodzi o te '4.5' czy jak je tam nazwać. Podoba mi się, że mają więcej póz niż stare poniacze. Ale kompletnie nie widzą mi się te gigantyczne głowy. Plus wydają się być jakieś takie plastikowe.
    Film i to czy będzie w czyde czy nie będzie, średnio mnie rusza - jakoś ostatnio mi się drogi z kreskówkową G4 rozeszły, że mi wszystko jedno jak to będzie i co to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dziewczyny niedługo stuknie wam 100.000 wyświetleń! Jakaś imprezka na blogu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie... nie podoba mi się :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie te ich głupio otwarte pyszczki nowe figurki bardzo by mi się podobały ale to jest jednak bardzo duży minus jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń