niedziela, 5 lutego 2017

Pretty Puff (Secret Surprise Ponies, 1990, US).

kompletnie nie wiem jakim cudem udało mi się go kupić.
to, jak szybko teraz znikają kucyki z ogłoszeń i aukcji to jakaś masakra.
a to była chwila, moment, przelew zrobiony i był mój <3
a kupiłam go tylko i wyłącznie dzięki dziewczynom z bloga, za co Wam bardzo dziękuję!
kupiony na dodatek został za grosze :-)

Pretty Puff (Secret Surprise Ponies, 1990, US).

kucyk jest przepiękny.
włosy są zaskakujące, kompletnie nie zniszczone.
wygląda jakby był dopiero co wyjęty z pudełka.

kucyk był w zestawie z dodatkami jakimi są:
kluczyk z przepięknymi detalami oraz grzebyczek.
do całości zestawu brakuje tylko pierścionka.

zwróćcie uwagę na gumkę od kluczyka, w jakim jest stanie.
nienaruszona.
detale wprost mnie powalają <3

grzebyczek jest równie piękny jak i kluczyk.



3 komentarze:

  1. Dobra, mam trochę opóźniony zapłon, no ale cieszę się, że w końcu tu zajrzałam ^^ Jejuśku, kucyk jest uroczy, akcesoria do niego też niczego sobie. I można w kucu marihuanen ukrywać <3

    OdpowiedzUsuń