czwartek, 2 lutego 2017

wizyta w second hand.

second hand, lumpeks, szmateks, ciucholand.
jak zwał tak zwał, ja uwielbiam po nich łazić i szukać różności.
u mnie w mieście nie ma ich za dużo, nic się prawie też nie trafia ale czasami zdarzają się wyjątki jak np. dzisiaj.
oczywiście w szczególności szukam kucyków, dodatków, rzeczy związanych z nimi.
kucyki u mnie w lumpeksach trafiają się niezbyt często... (Zuzz może potwierdzić).
są to w szczególności kucyki z Mc'donalds, czasem jakiś G4 lub G3.
nigdy nie widziałam kuca G2 a G1 trafiły się jeden, jedyny raz.
udało mi się też kiedyś zakupić wielką pluszową Pinkie Pie G3.
najczęściej pojawiają się w okresie Bożego Narodzenia i Dnia Dziecka
dzisiaj natomiast łowy były nawet udane, nie powiem.

to co udało mi się kupić, za całe 6,30zł. to:
 kucyk z Mc'donalds, Spring Treat G3, 2004 rok.
posiadam już Cloud Dancer i Star Dancer więc brakuje mi tylko jednego, Star Bright.



drugą kupioną przeze mnie rzeczą są spodnie od pidżamy/dresowe z Gusty'm G1, podobno z F&F.


do spodenek była jeszcze koszulka/bluza lecz niestety jej już nie znalazłam...

kolejną rzeczą jaką znalazłam była pościel dziecięca z kucykami G3, nie wzięłam bo zakryłabym sobie nią jedną nogę ^^'
to jak wygląda znalazłam tutaj:


następną rzeczą była plastikowa torebka/walizeczka od zestawu fryzjerskiego z Pinkie Pie.
zestawy te były dostępne jakiś czas temu w Biedronkach.


na sam koniec znalazłam oczywiście to, co najczęściej znajduję czyli fake'a :-)
o, takiego, dużego różowego.


jak u Was jeśli chodzi o lumpeksy?
trafia się coś?
co do tej pory kucykowego znaleźliście?

4 komentarze:

  1. Nie mieszkając w Żyrardowie śmiem się nie zgodzić, że nie ma u was kucyków. Regularnie dostaję od kolekcjonerki lalek z Żyrardowa poniacze G3 :)Ale spodenki cudne. U mnie to dopiero nic nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja nie wiem gdzie ta osoba je kupuje, bo w lumpeksach są raz na rok... serio :-)

      Usuń
    2. Musi być szybsza od nas bo ja widziałam kucyki może ze 3 razy ;)
      Tą bluzę widziałam na allegro! ale kilka miesięcy temu niestety

      Usuń
    3. no ja też niezbyt często widuję ale jak już trafię to się cieszę jak małe dziecko :-)

      Usuń