wtorek, 14 lutego 2017

Secret Beauty (Secret Surprise Ponies, 1990, US).

do jutra, do północy możecie wysyłać jeszcze zdjęcia konkursowe :-) 
zapraszamy!
20 lutego ogłoszenie wyników na naszym blogu.

ostatnia moja notka dotyczyła kucyka z serii Secret Surprise Ponies, Pretty Puff.
dzisiaj przedstawię Wam kolejnego z tej serii, Secret Beauty :-)
udało mi się go kupić dzięki Silvestris z bloga Dream Valley/Ponyland/Equestria :-)
kolejny z tej serii w super stanie, również wygląda jakby był prosto wyjęty z pudełka.

 





do całego setu brakuje mi już tylko Stardazzle :-)

9 komentarzy:

  1. Łojesu, następny kucyk-skrytka na marihuanen *.* Jakież toto piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego niestety nie mam kluczyka :<

      Usuń
    2. Nie masz, bo kluczyk najpewniej ma jego poprzedni właściciel - legendarny przemytnik marihuanen.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yo, znalazłam coś z G1. Może ktoś będzie zainteresowany, więc podsyłam linka: https://www.olx.pl/oferta/kucyki-pony-vintage-g1-unikaty-CID88-IDkn4wG.html#1d114ed690

    Sorry za poprzedni skasowany komentarz - trochę bałaganu narobiłam ^^'

    OdpowiedzUsuń