środa, 30 grudnia 2015

Brown (My Pretty Pony, 1981, US), najstarszy kucyk w kolekcji :-)

witajcie,

dzisiaj w końcu zebrałam się by zrobić wszystkim nowym kucykom SPA oraz żeby porobić im zdjęcia.
w tym także kucykowi, którego dostałam od mojego faceta pod choinkę <3
już dzisiaj mogę Wam zdradzić cóż to jest za kuc ^^
otóż, jest to PIERWSZY wyprodukowany przez firmę Hasbro kucyk My Little Pony <3 
(a raczej My Pretty Pony).
określany jest jako "G0" (generacja 0), ale zaliczany jest do G1.
został stworzony przez Bonnie Zacherle, twórczyni zabawek My Little Pony.
nazywa się Brown, ale ja mówię do niego Brownie <3
mój chłopak powiedział mi tylko że polował na niego aż dwa lata.
nie mógł znaleźć go w dobrej kondycji lub w dobrej cenie.
nigdy bym nie pomyślała że kiedykolwiek będę go mieć w swojej kolekcji.
na ebayu widziałam że są w cenie 199$, dlatego mogłam sobie tylko pomarzyć...
kucyk jest o wieeele większy niż normalne G1.
zawsze wyobrażałam sobie że jest z gumy, jednak jest wykonany z plastiku przez co bardzo lekki.
mojemu facetowi udało się go zakupić wraz z czapeczką <3

od niego zaczęło się tak naprawdę wszystko co z My Little Pony związane... :-)

Brown (My Pretty Pony, 1981, US).










oczka oraz uszy jak widzicie są ruchome.
kucyk posiada pod bródką kawałek wystającego plastiku (tak jakby rączkę) i gdy się za nią pociągnie, zamyka jedno oczko, strzyże uszkami oraz troszkę porusza ogonem na prawo i lewo ^^
<3



gdy się go położy, zamyka oczy i śpi <3
ah <3


:-)

nie mogę się na niego napatrzeć :-)

mój chłopak powiedział mi, że z początku nie wiedział czy to oryginał czy też nie, ponieważ nauczony został przeze mnie że oryginalne kucyki mają znaczki, napisy pod kopytkami a nie np. na nóżkach z boku ^^'

jak go wzięłam w swoje rączki od razu się wszystko wyjaśniło i wtedy zauważył napis :-)

1981r.
jest to najstarszy kucyk jakiego posiadam w swojej kolekcji <3

tak jak wcześniej pisałam, pod kopytkami nie ma NIC :-)

oraz jeszcze oryginalna czapeczka z napisem:
"Hasbro Prieschool".




jak Wam się podoba?
ja jestem w nim zakochana <3

8 komentarzy:

  1. Ale fajny! Zazdroszczę! Gdzie znalazłaś takiego kucyka? I jeszcze z czapeczką!
    Dziękuje, teraz będę wiedzieć gdzie ma napisane hasbro. Mmmmm... Marzenie każdego kolekcjonera. Mam nadzieje że kiedyś mi się taki trafi. Gratuluje zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) ja go nie znalazłam, kupił mi go mój facet na gwiazdkę :-)

      Usuń
  2. Ale Ci zazdroszczę <3


    Takie kucyki była dużo fajniejsze od tych z G4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uważam że były fajniejsze, chociaż G4 bardzo lubię :)

      Usuń
  3. Ogólnie średnio przepadam za starszymi generacjami, ale ten okaz to cudooo *-*
    Też chcę takiego! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest bardzo ładny, to prawda :-)

      w sumie nie ma się co dziwić, był pierwszym wyprodukowanym kucykiem MLP (MPP) :-)

      Usuń