piątek, 4 grudnia 2015

całe moje dzieciństwo.

witajcie,

ostatnio miałam mnóstwo szczęścia, albowiem udało mi się zakupić aż 7 kucyków z mojej ukochanej G2.
lubię G1, G3 oraz G4 ale największą przyjemność sprawia mi to, gdy kupię jakiegoś kucyka z G2.
po pierwsze, dzięki dziewczynom z bloga udało mi się w końcu odzyskać kucyka z dzieciństwa, który mi przepadł...
kucyk jest w bardzo dobrej kondycji, wygląda jakby był dopiero co wyjęty z pudełka.
teraz poluję na G2 Flasha ^^



 Apple Pie (Changing Mane/Tail Ponies, 2002).
<3





kolejnymi kucykami są dwie Sweet Berry:

 Sweet Berry (Changing Mane/Tail Ponies, 2001).

 Sweet Berry (Tender Families, 2000).


 Medicin (Hobby Ponies, 2002).
pomyliłam ją z Wing-Song i myślałam że będę mieć ją na wymianę, jednak nie ^^


White Pearl (Magic Fantasy Hair Ponies, 2002).
jest ona kolejną ślicznością w mojej kolekcji.
niestety ją również pomyliłam z innym kucykiem, Light-Heartem ze względu na znaczek xD




te dwa kucyki natomiast znalazła moja mama na targu staroci.
jeden kosztował... 2zł. ^^

Princess Silver Swirl (Princess Friends, 1999).



Ivy (My Pretty Parlor, 1998).
Ivy jest na wymiankę gdyby ktoś chciał :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz