piątek, 18 grudnia 2015

kucykowa kolekcja w Croppie!

witajcie,

dzisiaj post trochę z innej beczki, odnośnie ciuchów z motywem My Little Pony ^^
w tamtym roku, któraś z Nas (nie pamiętam która) dała cynk że w Croppie wyszła kucykowa kolekcja ubrań.
pojawiły się wtedy koszulki z kucykami G4 oraz jeśli dobrze pamiętam koszulka ze Starshine G1 i pidżamka, którą każda z Nas ma ^^
dziewczyny zakupiły sobie również koszulki z kucami G4, ja niestety nie :<
można było kupić również portfel i plecak z motywem G4.

w tym roku, Zuza będąc w Croppie zauważyła piękne bluzy z kucykami G1 ^^
od razu dała nam znać ^^
bluza jest bardzo ciepła i miła.
na klatce piersiowej widnieje ogromny napis "My Little Pony" wraz z tęczą.
natomiast na rękawach głowy kucyków G1 (od góry): Parasola, Starshine, Moonstone oraz Skydancer.
metka jest również z rysunkiem kucyka ^^
jedynym problemem jest rozmiarówka.
jeżeli nosicie M/L to kupcie S/XS :3
bluza jest strasznie duża ^^
ja zakupiłam M ponieważ nie dostałam S/XS :<







za jakiś tydzień od pojawienia się bluzy, Zuza znowu była w Croppie i tym razem zauważyła t-shirty, również z motywem kucyków G1!

ponownie mamy Parasola, Moonstone i Skydancer.
napis na koszulce jest bardzo zabawny:
"I don't need you, I have a Pony!" ^^ xD

druga koszulka jest ze Starshine.
ma bardzo ładny kolor, podoba mi się to że jest taka ciemna ^^

metki od koszulek oraz od t-shirtów wyglądają tak:



tutaj również widnieje metka od pidżamki (tak, pidżama jest z kucykiem G1 a metka była z logiem G4 xD).

w tamtym roku przypomnę w kolekcji kucykowej były następujące rzeczy:

pidżamka ^^
co mnie ujęło?
że była przewiązana kokardką ^^







koszulka z kucykami G4 ^^

bluza z kucykami G4.

koszulka z Księżniczką Celestią ^^
plecak oraz portfel z kucykami G4 ^^

niedawno również bardzo znana marka ciuchów H&M posiadała w sprzedaży śliczny, pudrowy sweter z kucykiem G1, Glory ^^
teraz już tylko możemy kupić go przez internet ^^

3 komentarze:

  1. Teraz w sklepach są te ubrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza oraz dwie koszulki tak ^^ reszta tak jak napisałam w notce była rok temu.

      Usuń
  2. Na nic z tych rzeczy się nie załapałam bo wtedy miałam nos na kwintę. Portfel sprzatneli mi sprzed nosa,bo się za długo zastanawiałam, koszulki z Celestią już nie było, miętowa koszulka z croppa tez była na nie bo źle w niej wyglądałam jak i w swetrze z H&M. A na piżamę z Primarku nie miałam pieniędzy a bieliznę odpuściłam pod groźnym wzrokiem rodziny. Dzisiaj bardzo żałuję swoich wybryków i mogę zamówić tylko z neta albo poszukać w lumpie.

    OdpowiedzUsuń