niedziela, 20 grudnia 2015

czytelnicy mają głos! kolekcja Gosi "Mixik" z Rzeszowa :-)

"Gosia, choć większość zna mnie pod nickiem Mixik, z Rzeszowa. W ramach odstresowania piszę notki na blogu: http://graciarnia-mixa.blogspot.com

Jak widać, zbieram wiele rzeczy, ale głównie skupiam się na lalkach Monster High (od niedawna), Ever After High i oczywiście, kucykach. Kolekcja kucyków zaczęła się niewinnie, od figurek z McDonalda (to był chyba 2011 lub 2012 rok) i właściwie na tym miała się zakończyć... A potem trafiłam na blind bagi, uzbierałam główną szóstkę i... tak się wciągnęłam w kolekcjonowanie wszystkiego, co tylko mi się spodoba i trafi w moje ręce, kiedy akurat mam zapas gotówki. 
Em
Moja ulubiona postać to Twilight (też jak widać... :D). Mam mały pokój, więc wszystko upycham, gdzie się da, czasem niestety w przypadkowych miejscach.

Żyrafy zbieram od dzieciństwa, w sumie nie wiem, dlaczego, ale mam ich już pewnie około 200".














dziękujemy Gosi za nadesłanie zdjęć swojej kolekcji!
jest naprawdę bardzo zjawiskowa :-)

przypominam, że jeżeli również macie ochotę podzielić się swoją kolekcją z innymi,
nadsyłajcie zdjęcia wraz z krótkim opisem na naszego FB lub na mejle, które znajdują się w zakładce "KONTAKT" :-)
pozdrawiamy :-)

1 komentarz:

  1. Super kolekcja! Bardzo mi się podoba to jak ułożyłaś kolekcję na pierwszym zdjęciu :D Śliczna mlp tęcza :D
    Odnośnie żyraf to teraz w Rossmanie są te z dużymi oczami - mniejsze (ok.16zł) i większe (ok 40zł) :D
    Powodzenia w kolekcjonowaniu!

    OdpowiedzUsuń