środa, 30 września 2015

podsumowanie kolekcji kucyków G1!

witajcie,

w końcu nadszedł czas na podsumowanie całej mojej kolekcji kucyków MLP.
dzisiaj zacznę od G1, następnie po kolei G2, G3 oraz G4.
zaczęłam zbierać kucyki 2-3 lata temu.
do tej pory udało mi się uzbierać aż 105 kucyków G1!
w tym:

1 Plush Pony.
1 Fakie Baby Takara Pony (nie wiem tylko czy mam go zaliczyć do G1, ale niech będzie).
4 Flutter Ponies.
1 Windy Wing Pony.
3 Twinkle Eyed Ponies.
3 facetów G1 ;-) <3
3 Beddy Bye Eye Ponies.
1 Secret Surprise Pony.
1 Rollerskate Pony.
2 Water Colour Baby Sea Ponies.
2 ślubne.
i... aż 15 Nirvana Ponies!

jestem bardzo zadowolona z mojej dotychczasowej kolekcji.
szczerze mówiąc myślałam że z G1 do setki nie dobiję a tu proszę...
ostatnio trochę dużo się ich u mnie zgromadziło ^^

oto moje wszystkie kucyki G1:






























2 komentarze: