poniedziałek, 21 września 2015

Nowości, nowości cz1.

Uff...Nareszcie mam czas...Poprzednie tygodnie były pełne stresu, załatwiania wszelkiego rodzaju pierdół, i to zjadało mój czas i energię. Stresy związane z badaniami Juniora(juniorki?) też dały w kość i nie motywowały do pisania. Ale wszystko już ok, a ja nareszcie mam chwilę wolną. Dlatego chciałam pokazać co nowego ciekawego udało mi się zgromadzić. Nie jest tego wiele, bo przez natłok zajęć po prostu zapominałam o aukcjach czy nie miałam czasu przeglądać ogłoszeń. Ale coś ta nowego wpadło, zapraszam do oglądania.

1.  Up Up and Away

 2. Butterscotch
 3. Mummy Apple Delight
 Nowości G1 udało mi sie trafić w wyjątkowo dobrym stanie, niemal idealnym ;)

A z G2...
4. Copper Glow, mój gral, tylko troszeczkę muszę mu podmalować róg...Ale i tak jest piękny :)

 5.Blue Pearl


W części drugiej pokaże fajny playset  który udało mi się zdobyć, co ciekawe prawie kompletny.
A na koniec, nowa laleczka, która nadal nie ma imienia...

Pozdrawiam was cieplutko :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz