czwartek, 17 września 2015

kuce G3 z pchlego targu oraz inne nowości.

witajcie,

niedawno w moim mieście odbył się pchli targ, "Przydasie".
niestety sama nie mogłam na nim być, ponieważ musiałam w tym dniu jechać do Warszawy.
zawitała na niego natomiast moja mama, która kupiła mi parę kucyków G3 ^^
babeczka która je sprzedawała chciała 10zł. za sztukę, ale mama wynegocjowała cenę 45zł. za 6 kucyków wraz ze szczoteczkami.

wszystkie kuce na sam początek jak zwykle wylądowały w kąpieli.


Rainbow Dash III.

Wysteria V.

Morning Glory.

Star Flight, którym zaopiekuje się Zuza :-)

Heart Bright, na którego polowałam już długo.

i kucyk którego również bardzo chciałam mieć, Chilly Breezes. <3

do kucyków tak jak wcześniej wspomniałam były dołączone również szczoteczki i spinka.

bardzo nie chciałam ponownie pakować ich w pudło i wrzucać do szafy...
dlatego zrobiłam trochę miejsca w szafce i udało mi się wszystkie zmieścić.
teraz dumnie moje kuce G3 prezentują się na półeczce.


ponadto jeszcze do kucyków G4 dołączyła Fluttershy z serii POP.
nie, nie obkleiłam jej naklejkami bo wyglądałaby wtedy okrooopnie... ^^'





oraz Princess Celestia z gazetki MLP ^^

2 komentarze:

  1. Świetna mama! Moja ma głęboko gdzieś moje hobby, więc na takie uprzejmosci nie ma co liczyć. Z kucykow najbardziej podoba mi się Chilly - to przez tę czapkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ta czapka dodaje mu bardzo dużo uroku ^^
      powiem Ci że jak zaczęłam kolekcjonować kucyki to moja mama wcale nie zwracała na to uwagi i również miała to gdzieś...
      z biegiem czasu jak zobaczyła że naprawdę się w kolekcjonowanie bardzo wkręciłam i że mnie to cieszy sama zaczęła mi kucyków szukać po komisach, lumpeksach itp. :-)

      jednak... nadal uważa że jestem na to za stara xD

      Usuń