poniedziałek, 5 października 2015

podsumowanie kolekcji kucyków G2!

witajcie,

dzisiaj post dotyczący mojej ukochanej generacji kucyków My Little Pony, czyli G2!
tak jak już kiedyś wspominałam, nie załapałam się na G1.
gdy byłam małym dzieckiem (bo teraz jestem przecież dużym :3) do sklepów weszła już generacja II.
pierwszym moim kucykiem, którego dostałam od mojego taty z zagranicy była Sweet Berry (Magic Motion Tea Party, 1998).
mam ją do dziś, tak jak i wszystkie akcesoria które były w zestawie ^^
innymi moimi kucykami z dzieciństwa były: 

Giggles & Wiggles (Royal Twin Babies, 2000).
Light Heart (Canopy Bed, 1997).
Princess Silver Swirl (Princess Friends, 1999).
Sunsparkle & Baby Sunbeam (Tender Families, 2000).
Jolly (Secret Surprise Friends, 2001).

oraz kucyki z którymi nie wiem kompletnie co się stało, nie pamiętam a bardzo chciałabym je odzyskać :-(
jeżeli ktoś z Was je posiada, proszę o kontakt.

Flash (Secret Surprise Friends, 1999).
Apple Pie (Changing Mane/Tail Ponies, 2002).

dzisiaj po podliczeniu całej mojej kolekcji G2 (pomijając kucyki z McDonald's) wyszło mi że mam ich aż 54 ^^

7 maluszków.
47 dużych kucyków.

w porównaniu do G1 o połowę mniej.
mam jednak nadzieję że kiedyś zbiorę wszystkie, ale będzie bardzo trudno ;-)

oto i one :-)















2 komentarze:

  1. Zazdroszcze kucyków <3 ja z g2 mam tylko 2 poniacze xd Queen Sunsparkle i mcdonalds Sunsparkle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co zazdrościć tylko zbierać, szukać! ^^

      Usuń