poniedziałek, 28 września 2015

wymiana z czytelniczką oraz nowości G1.

witajcie,

jakiś czas temu miałam przyjemność wymienić się kucykami z naszą czytelniczką ^^
jestem bardzo zadowolona z wymiany, ponieważ trafiły do mnie dwa nowe kucyki z mojej ukochanej G2 :-)

pierwszym z nich jest Nightshine (Magic Fantasy Hair Ponies, 2002).


oraz Her Majesty Star (Princess Ponies, 2002).

dziękuję jeszcze raz :-)

pozatym złapałam jeszcze trzy kuce z G1.

Majesty (1983, US).
wygląda niczym wyjęta z pudełka :-)
bardzo mało mam kucyków G1 w tak dobrym stanie jak ona :-)

 Italian Peachy (PESCA) (1982).


 Crunch Berry (1987, US).

który posiadał w uchu to... O_o

nie pytajcie xD

5 komentarzy:

  1. Nie pytam, snuć domysłów może lepiej też nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dużo kucyków G2 na sprzedaż likwiduję starą kolekcję ;) jeśli jesteś zainteresowana napisz na mój e-mail: bycirin@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń