wtorek, 13 stycznia 2015

zaległe nowości G1.

witajcie,

sesja tuż, tuż...
dzisiaj postanowiłam zrobić sobie przerwę w malowaniu/przygotowywaniu się do egzaminów i w końcu wrzucić zdjęcia nowych kucyków G1.
jest to na jakiś czas ostatni post ode mnie z nowościami.
robię sobie dłuższą przerwę w kolekcjonowaniu kucyków.
nie, nie kończę ich kolekcjonować, absolutnie.
po prostu do tej decyzji przyczyniło się mnóstwo rzeczy... 
ale nie ma co na ten temat rozprawiać, lepiej pooglądać zdjęcia ^^

Secret Star (Secret Surprise Ponies, 1990, US).
mój pierwszy SSP, niestety bez kluczyka.







Daddy Bright Bouquet (1987, US).
trzeci facet w mojej kolekcji G1.

Hip-Hop (Rollerskate Ponies, 1992, UK).
bardzo ciekawy kucyk, rolki nie są zdejmowane.

Sun Glider (Windy Wing Ponies, 1988, US).
mój pierwszy! ^^
jest przecudowny... i taki malutki...



Sky Rocket (Twinkle-Eyed Ponies, 1985, US).
poddany okrutnym zabiegom fryzjerskim, lecz bardzo mi się podoba.

spójrzcie tylko na tę słodką mordkę ^^

TAF Dancing Butterflies (1987, US).
również poddana okrutnym zabiegom fryzjerskim.



Hula Hula (1985, US).
jest bardzo biedna, ma odgryziony róg...

tutaj piękności znalezione w lumpeksie ^^
sama nie mogę w to uwierzyć że po tak długim czasie w lumpeksie były kucyki i to na dodatek G1! ^^

Mainsail (1984, US).

Tickle (1984, US).

Squirmy (1987, US).




także żegnam się z Wami jak narazie, nie wiem kiedy znowu wrócę do zbierania kucyków...
miesiąc, dwa, trzy... może więcej?
będę oczywiście pisać posty w kucykowej tematyce, komentować, odpowiadać na wszelkie pytania.
pozdrawiam i do napisania!

12 komentarzy:

  1. Gdzie są takie super lumpeksy? Kucyki piękne! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lumpeks jak lumpeks, od bardzo dawna nic w nim nie było... w szczególności w życiu w lumpeksie nie widziałam kucyków G1.
      dopiero pierwszym był ten, którego znalazła Zuza ^^ po tamtych znaleziskach baaardzo długo nic nie było.

      Usuń
    2. Dokładnie. Ja od tamtej pory nie znalazłam ani pół kucyka :P

      Usuń
    3. Ja nigdy nie znalazłam kucyka w lumpeksie,a chodzę tam bardzo często.Pamiętam,że kilka miesięcy temu jakaś mała dziewczynka,która przyszła tam trochę wcześniej,wyszła z G3 Minty.Dla mnie zostało nosidełko od so soft G3.

      Usuń
  2. ah, marzy mi się taki dziubas jak ten ostatni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodki jest, prawda?
      dosyć często bywają na allegro czy ebay, musisz wypatrzeć :)

      Usuń
  3. Obyś wróciła jak najszybciej! Piękne nowości, Squirmy to takie cudowne maleństwo, a WWP to wszystkie są wspaniałe!
    Zazdroszczę znaleziska w lumpeksie, ja tylko raz wygrzebałam wymęczoną Pinkie z G4, zawsze coś. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, zawsze coś.
      ja się cieszę jak w lumpeksie znajdę nawet kucyka z Mca ^^
      wrócę, wrócę, nie wiem kiedy ale wrócę ^^

      Usuń
  4. bobaski g1 są słodkie! Dady bright bequet, mainsail,fluuterby,dancing butterflies i cranch berry znalazłam kiedyś (wszystkie razem naraz) w komisie. Scy rocket jest piękny i ładnie wygląda z krótką fryzyrką. I ten z rolkami i ten malutk z skrzydełkami( chciałabym go)i i ten z skrytką. Wspaniałe zdobycze, gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sun Glider jest przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni szkarab wielce ujmujący!

    OdpowiedzUsuń