czwartek, 15 stycznia 2015

Dawno mnie nie było :(



Witajcie!

Dawno mnie ni było, ale mam tak mało czasu na wszystko, że już mi wszystko bokiem wychodzi D:
Ale nie przyszłam tu żeby (za bardzo) marudzić!

Chciałam się przede wszystkim pochwalić co mi się ostatnio udało zrobić :)
Otóż ostatnio miałam natchnienie i pomysł, żeby zrobić G4 So Soft Pinkie Pie :D Przyznam, że nie wierzyłam, że tego nie spartolę, ale udało się! Zajęło mi to około 3-4 (5?) dni. Trudno mi określić bo nie robiłam jej dzień w dzień. Czasem się zdarzało, że nie miałam siły/ochoty przez 2 dni. Gdybym miała dużo czasu to pewnie w 1-2 dni byłaby skończona bo głównym zabieraczem czasu było to, że trzeba ją było pokrywać flokiem stopniowo, a żeby nałożyć kolejną część to poprzednia musiała wyschnąć...a schnięcie trwało około 3 godzin.

Jeszcze na dokładkę dodam, że po całym dniu pracy (zazwyczaj wstaję o 5 rano, a do domu wracam koło 18) myślenie nie jest moją najmocniejszą stroną ;)
Podczas flokowania coś mi zaczęło przeszkadzać (jakaś nitka/pyłek? nie pamiętam) i nie wpadłam na to, że jak ją spróbuję zdmuchnąć z Pinkie to zdmuchnę też flok znajdujący się w otwartym słoiczku... ^^" skończyło się na tym, że oprócz Pinkie, różowym flokiem były też pokryte między innymi: laptop, komórka, drukarka i...wszystko co znajdowało się w odległości 1 m ode mnie ^^"

Pinkie przez przemianą ;)



I po! :D 




Jak Wam się podoba? ^U^ W sumie sporo floku mi jeszcze zostało i zastanawiam się czy nie przyjąć jakichś zleceń na So Soft G3-G4 ;) 


Przy okazji pożalę się... Ebay to straszna rzecz! D:  Niedawno się trochę wciągnęłam i trochę pensji poszło do Chin. Dziś właśnie dotarły do mnie 2 pierwsze paczki ^^ 

Paczka numer 1 zawierała 6 fejków :D Nie mogłam się im oprzeć ^^" (pamiętacie Upset Fakie, nie?)



Swoją drogą! Upset Fakie i Pinkie Pie mieli wyjątkowego Sylwestra! A jak Wam się udała impreza? Pochwalcie się w komentarzach ^U^ 
Zdjęcia z Kucykowego Sylwestra możecie oglądnąć na facebookowym fanpejdżu :)

Z drugiej paczki mogę ujawnić tylko 2 rzeczy i powiedzieć o trzeciej. Przyszły do mnie kupione wyjątkowo tanio dwie alpaki i srebrny pierścień LOTR. Tak wiem, że srebrny to nie to samo, ale ja nie lubię złota ^^" 


Była jeszcze jedna rzecz, ale to prezent niespodzianka dla mojego P. i jakby cud się zdarzył i tu wszedł to by było po niej :( Ale jak chcecie to pokarzę wam co to po weekendzie :) Powiem tylko, że pochodzi z pewnej gry ;)

Ale z alpak jestem baaardzo zadowolona!

Niedługo powinny przyjść kolejne paczki z Chin! :D I jeszcze czekam na paczuszkę od Kotauke bo razem kupowałyśmy kucyki od dziewczyny z USA :P 
A! i jeszcze paczka z Niemiec! Miałam wyjątkowego pecha :/ Dziewczyna wysłała paczkę w połowie grudnia, więc sądziłam, że przed świętami przyjdzie... nie przyszła... po jakimś czasie okazało się, że paczka doszła do Polski, gdzie powiedziano, że "takiego adresu nie ma" X___X Paczka została zwrócona do nadawcy... W poniedziałek dziewczyna znów ją wysłała - tym razem inną pocztą (chyba kurierem nawet)...Trzymajcie kciuki żeby w końcu kucyki dotarły! T^T


~~Hope~~




53 komentarze:

  1. Pinkie so soft jest piękna, śliczna. Udało ci się, świetna robota, gratuluje. Ta fioletowa fakie jest słodka. no i upset fakie. Mi ostatnio przybyło kucyków. 2 Pinkie pie duże z g3/5, Pearly pie, moją drugą Island Rainbow. i dużą,słodką, piękną, pluszową Sweetsong.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna flokowana Pinkie Pie! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś opisać tą metodę flokowania krok po kroku? Jakie materiały? Jaki klej? Jak nakładałaś? Jak kilka warstw? To bardzo ciekawe i do tego super efekt.. ostatnio mam dużo wolnego czasu i chętnie zrobię takie DIY ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Nie ma sprawy ^U^ Postaram się zrobić w najbliższym czasie :)

      Usuń
  4. Gdzie kupiłaś flok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro ;) w dziale ozdób do paznokci :)

      Usuń
    2. Dzięki.Może kupię i też so softa zrobię oraz dam moim filly nowy flok,bo stary się zdrapał.

      Usuń
  5. widziałyście już kucyki z biedronki? Te takie gumowe w Jakby takich jajkach. Ja mam Pinkie i Aplle Jack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o fashemsy?Ja posiadam Applejack,Rarity I Rainbow Dash.

      Usuń
    2. tak, właśnie o nie mi chodzi. Są strasznie słodkie, myśle, że może jeszcze je kupię. Szkoda tylko, że nie wiadomo, jaki jest w "jajku". Wtedy nie zdarzały by się powtórki, chociaż ja ich nie mam, bo kupiłam dotąd tylko 2.

      Usuń
    3. Wiesz,że w tych jajkach na górze i na dole są takie dziurki przez które widać kucyka.Jak się dobrze pod światło spojrzy to widać kolory i czasem nawet znaczek czy oczy.Ja tak robię i zawsze działa.

      Usuń
    4. Bardzo dziękuje za radę! Myślę, że mi się przyda.

      Usuń
    5. Ja ostatnio kupiłam 3: 2 Pinkie i jedną Rainbow :) Fajne są, tylko szkoda, że tak śmierdzą :P Oprócz dziurek, przez które widać, to wydaje mi się, że każdy kucyk ma inny kod :) Tam, gdzie jest napisane "Made in China", pod spodem, jest numer. 14286 to Rainbow Dash, a 14279 to Pinkie Pie :)

      Usuń
    6. Jednak wygląda, że kody to czysty przypadek :( a szkoda...już miałam nadzieję, że znalazłam sposób... Ale przynajmniej przez dziurki widać :)

      Usuń
    7. U mnie wszystkie kody są takie same.

      Usuń
  6. Może ja się pochwalę moimi nowym kucykami,chociaż zwykle się nie chwalę.Pierwsza to baby Cotton Candy,następna to Guava Lava oraz Strawberry Reff,biały bully,Light Heart z MC i Sweety Belle z lizakami namalowanymi na nodze.Niestety jakieś złe dziecko popisało niebieskim flamastrem bullego oraz próbowało odciąć bądź odgryźć róg Sweety.
    PS
    Koffam wasz blog i wasze poniacze!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję nowości! :D ja uwielbiam bully - mój ulubiony kucyk to niebieski bully jednorożec :D Cóż...dzieci mają fantazję - na nieszczęście dla kucyków
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Wiesz co,moim ulubionym bully też jest niebieski jednorożec.Ja posiadam niebieskiego i białego jednorożca bully. Nie wiem czemu,ale moje bully mają inne znaczki niż te normalne.Wyglądają jak czarne ślady łapek.

      Usuń
    3. Ja mam łącznie 4 Bully, ale zastanawiam się nad kupnem jeszcze kilku - mam do nich sentyment :) Ale powiem Ci, że moje też mają "łapki", ale moim zdaniem wyglądają jeszcze lepiej niż te pozostałe znaczki ;)

      Usuń
    4. Jakie bully posiadasz,bo ja posiadam białego i niebieskiego jednorożca z tymi łapkami jako CM.
      INO55

      Usuń
  7. Wiem,że nikogo to nie interesuje,ale dziś w mojej kolekcji stuknęło 70 kucyków z samych g1,g2,g3 razem z ponyville,bully i kucami z mc,też ze starszych generacji.Mało,prawda.Przy waszych kolekcjach to zwykłe nic.Wiecie ja mam tylko 12 lat,a kucyki zbieram od września 2014,chyba rozumiecie.Czy ktoś z was oprócz mnie musi jutro iść do tej szurniętej szkoły?Ja teraz na serio,moja koleżanka śpi z bananem,druga całuje się z bratem,a trzecia cały czas mnie bije.Rozumiecie.Może macie jakieś pomysły co zrobić z tymi wariatami.
    Bardzo kucykowych snów życzę oraz powiększania waszych kolekcji.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też musiałam iść do szkoły i też jestem tak w twoim wieku. Kucyki zbieram od ok. 4 lat (na początku podróbki) I tak przed wakacjami miałam ok. 60 my little pony firmowych. Ale wtedy zaczęłam szukać starszych generacji i teraz mam ponad 100 kucyków firmowych i bardzo dużo podróbek.
      Bardzo ci gratuluje. 70 kucyków naraz!? Naprawdę, świetny wynik. Ja chyba nie wiem co to te bully.
      Dziękuje za kucykowe życzenia i tobie życzę tak samo. Choć niestety, ja się dzisiaj zbytnio nie wyspałam. Masz racje szkoła nie jest "fajna" jak to mówią pierwszaki.
      Jeszcze raz życzę 1000 kucyków!

      Usuń
    2. Super! Czemu "mało"? to już całkiem spora kolekcja :) Poza tym każdy kiedyś zaczynał :) Ja w Twoim wieku miałam sporo mniej ;) Ja już szkołę skończyłam, ale pamiętam jak to było. Różne są sytuacje w życiu, ale w końcu wszystko się unormuje ;) W tym wieku różne rzeczy przychodzą do głowy, a koleżance, która Cię bije - porozmawiaj z nią, albo z kimś zaufanym (pedagog? rodzice? To nic strasznego i jeżeli to bicie "na serio" to nie ma co się kryć i to nie jest nic złego, że komuś o tym powiesz) - trzymam kciuki :) Tak samo jeśli chodzi o koleżankę, która całuje się z bratem - żeby to nie zaszło za daleko to lepiej powiedzieć komuś dorosłemu. A odnośnie koleżanki, która śpi z bananem... cóż - tu już nie mam pomysłu ;) Kto co lubi ;)
      Pozdrawiam i życzę rozrastania się Twojej kolekcji! ^^

      Usuń
    3. Droga Hope,co do mojej koleżanki co mnie bije(dostałam dziś z liścia) oraz ściągnęła mi spodnie,powiedziałam o tym wychowawczyni,mamie,koleżance co śpi z bananem,koledze...
      Ta co śpi z bananem dziś udawała,że rodzi.Niestety tak się zaangażowała w to rodzenie,że zesikała się na schodach.
      Za to ta co całuje się z bratem już posunęła się za daleko.Już nie tylko całuje się z bratem,ale też z nim śpi...Ona jest o rok starsza ode mnie,ponieważ nie zdała raz do 3 klasy.Powiedziałam o tym mamie.
      Co do kucyków jest ich dziś 72 sztuki.Dokładnie poniacze zbieram od 2 klasy.Tych z g4 mam ok.500.
      Chciałabym mieć za przyjaciółkę osobę taką jak Ty,lub Ciebie Hope,jeżeli się zgodzisz.
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=351229865048632&set=a.212972798874340.1073741840.100004848643811&type=1&theater
      Ta z pomarańczowym warkoczykiem oraz w fioletowej kurtce,to ja.
      Jak co to zdjęcie z profilu mojej koleżanki.
      Dziękuję Ci bardzo za rady.

      Usuń
    4. Droga Anonimowa,chyba się nie zrozumiałyśmy,ja ogólnie wszystkich zebranych z g1,g2,g3 i ponyville,kucyków z mc,bully mam 72,dziś jest o 2 więcej.Ja z g4 mam ok.500.Dziwne,że nie wiesz co to te bully. Wytłumaczę Ci.
      Bully to małe,plastikowe kucyki z Niemiec. Wyglądają tak
      http://mylittlewiki.org/wiki/File:Bully.jpg
      Jak co to ja nie śpię od dwóch tygodni.
      Miło wiedzieć,że jest ktoś w podobnym wieku,który lubi kucyki.Mnie wszyscy w klasie wyśmiewają,że lubię kucyki.
      Jak co to ja chodzę do szkoły w Łodzi,nie wiem jak Ty,ale ja jestem w klasie integracyjnej.Totalna porażka.

      Usuń
    5. Dziękuje. Ja daleko od Łodzi. Łał, masz w sumie 500 kucyków. GRATULUJE. ŁAŁ!!! Chciałabym tyle mieć. Mam szczęście,że mnie tak nie wyśmiewają( ale w tym temacie też mnie jakoś nie szanują) Jak pokaże zdjęcie z kucykami, to mówią, że już mają ich dość, ale nie przejmuje się. Znasz te nowe kucyki z biedronki? Mam prawie wszystkie. A znasz g3 Briezies? Kocham je! Wiesz, ja nie wyglądam na tyle ile mam lat. Bliżej mi do pierwszaka( dzięki temu chodzę w bluzkach z kucykami. Moja klasa " oficjalnie" jest normalna( STRASZNIE GADATLIWA). A ja myślałam że mam dużo kucyków... Dobrze,że już są oceny za półrocze. Ja muszę się uczyć na konkursy i w ogóle. ech, nie zadążam.

      Usuń
    6. Droga Anonimowa,dziękuję.Mam podobny problem,bo gdy ktoś widzi kuca przebranego za wiedźmę wystającego z mojego tornistra to łapie się za głowę lub ucieka na 3 piętro szkoły i chowa się w bibliotece do końca lekcji,a gdy mówię o kucach to wszyscy mówią żebym dała spokój z kucami i że jestem za stara na kucyki.Ja też się nie przejmuję tymi kuconielubami(przejęzyczenie jest specjalne).Ja też mam te kuce z biedronki,czyli fashemsy.Posiadam ich 3 sztuki .Applejack,Rainbow Dash i Rarity .Niestety breezies nie posiadam,ale może kupię sobie ze 2,bo są urocze.Ile te breezies mają centymetrów,bo nie wiem.
      Co do moje klasy to ona jest PARANORMALNA lub normalna na swój sposób;P(moja klasa tak gada,że pani wychowawczyni wie czy jesteśmy pod klasą czy nie, gdy ona jest na 3 piętrze,a my jesteśmy na 1)
      Ja też chodzę w bluzkach z kucykami.Mnie taka modnisia,co mnie bije obgaduje z powodu kucyków oraz specjalnie mi mówi,że jestem brzydka(też z powodu kuców tak uważa).
      Ty masz bardzo dużo kucyków! Jak co to umnie jeszcze kilka kartkówek i dyktand,ale prawie wszystkie oceny są wystawione.Najbardziej cieszę się z 6 z angielskiego i plastyki.Może wiesz co to Kangur matematyczny lub z ilu konkursów się składa,bo pani mnie i kolegę wytypowała do wzięcia udziału w tym Kangurze.Ja mam ostatnio urwanie głowy z powodu tylu kartkówek i testów...
      Ja się nazywam Zośka.
      Miłych kucykowych snów życzę.
      PS
      Ja się będę podpisywać INO55.Ok.
      INO55

      Usuń
    7. brezies ma ok. 6 cm( z czółkami) Znam Kangura, biorę w nim udział od 2 klasy( ale w tej klasie nie idę na Kangura). Miło mi cię poznać. Uwielbiam briezies, mam ich trzy. Mnie pani mówiła,abym poszła na inny konkurs z matmy, choć raczej jestem polonistką.
      Ja jestem Magda.
      Pa!

      Usuń
    8. Dzięki bardzo moja Droga! Ja poraz pierwszy idę na Kangura,więc bardzo się boję.Czy kangur dla 5 klasistów jest trudny?Jakie breeziees posiadasz?Ja jestem bardziej matematyczką i plastyczką.
      Może się zaprzyjaźnimy?
      INO55

      Usuń
    9. INO55 ja pochodzę z Łodzi ;) Nawet wczoraj tam byłam.

      Usuń
    10. Ta koleżanka co całuje się z bratem to moja sąsiadka z bloku . Od roku mieszka na moim osiedlu . Tak piszę bo zapomniałam tego napisać.
      INO55

      Usuń
  8. Śliczne alpaki. Po prostu coś niewiarygodnie słodziutkiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu, ale nie mogę dodać odpowiedzi pod komentarzami O_o Tak więc zbiorczo napiszę:

    Anonimowa 1) To dobrze, że komuś o tym powiedziałaś. O ile na koleżankę od banana można przymknąć oko, to pozostałych dwóch spraw nie należy bagatelizować. Gratuluję kolekcji ^^ Jeżeli dobrze rozumiem to kucyków z generacji od G1 - G3 masz 72, a tych z G4 masz 500? Ładna kolekcja ^^ Nie miałabym nic przeciwko pogadaniu co jakiś czas, ale niestety mam bardzo mało czasu dla znajomych od pewnego czasu i nie zapowiada się, żebym miała go więcej :( Ale zawsze możesz napisać do mnie czy do Strzygi lub Zuzy w komentarzach ^^ Na pewno odpiszemy ^^ Odnośnie zdjęcia to wyglądasz na bardzo sympatyczną dziewczynę :) I olej tych, którzy się śmieją z tego, że lubisz kucyki - wszystkim się nie dogodzi i zawsze znajdzie się ktoś, komu coś się w Tobie nie spodoba. Ważne, żebyś się dobrze czuła sama ze sobą :) Pozdrawiam ^^

    Anonimowy 2) Alpaki są cudne ^U^ Gdzieś w trasie jest jeszcze jedna alpaka, która do mnie idzie :) Mam nadzieję tylko, że nie przesadziłam z wielkością...




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Hope przepraszam Cię,ale przez przypadek napisałam zwykły komentarz,a nie odpisałam pod spodem Twojego komentarza.Mój błąd. Odpowiedź jest w komentarzu poniżej.
      INO55

      Usuń
  10. Witaj Droga Hope. Przepraszam,że dopiero dziś odpowiadam,ale zgłosiłam się do Kangura matematycznego,więc powinnam się dowiedzieć gdzie się odbywa i o której godzinie,dlatego wczoraj nie mogłam odpisać.
    Wiesz co,ja mam plus minus 500 kuców.Mam ok.300 plus kuców z blind bagów,ok.150 kuców do czesania,ok.50 kuców typu z gazetki,modne kucyki ,z MC,do malowania,itp...
    Miło mi słyszeć takie miłe rzeczy od mojej idolki/autorytetu w zbieraniu kucyków.
    Ja też mam mało czasu dla przyjaciół,ponieważ mam dużo zadane do domu i szykuję się do testu z matmy oraz dyktanda z polskiego.
    Jak co to ja się nazywam Zośka.Odnośnie zdjęcia,miło mi słyszeć,że uważasz,że wyglądam na sympatyczną dziewczynę.
    Zdjęcie było zrobione przed Białą Fabryką,chyba jesienią.Mogę Ci pokazać zdjęcie z andrzejek,jest trochę nowsze,ale może troszkę niewyraźne.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=359183070919978&set=a.336453096526309.1073741858.100004848643811&type=3&theater
    Ja jestem w tej pelerynie w gwiazdki.Uśmiecham się jak debil na tym zdjęciu.
    Dzisiaj moja koleżanka Pedał Dam Dam,czyli ta co śpi z bananem została zaadoptowana przez kolegę.Muszę więc jeszcze przygotować formularz adopcyjny i fakturę,sam kolega o to poprosił.
    Jak co to ja napisałam oby dwa komentarze,więc anonimowy 1 i anonimowy 2 jest jedną osobą;P
    Czy mogę się podpisywać INO55?Wtedy nikt mnie nie pomyli i będzie łatwiej odpisywać Wam na moje durne komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ino55
      Powodzenia we wszystkich sprawdzianach i testach i w ogóle :)
      Ojej ^^ Czuję się zaszczycona Twoimi słowami odnośnie bycia dla Ciebie autorytetem ^^ Pierwszy raz ktoś mi coś takiego mówi i jestem mile zaskoczona, tym bardziej, że nie czułam się nigdy autorytetem ;)
      Hah takie zdjęcia są najlepsze XD Po ich zrobieniu człowiek myśli "rany...wyszłam/wyszedłem jak debil", ale po kilku latach jak spojrzysz na zdjęcie to stwierdzisz "wyszłam jak debil..ale to były fajne czasy" :) Swoją drogą skąd się wzięłaksywa "Pedał Dam Dam"?
      Odnośnie Bully - te kucyki różnią się od tych na wikipedii tylko dlatego, że były wyprodukowane w późniejszych latach. Jeżeli pierwsza "partia" (czyli te z wikipedii) była produkowana mniej więcej w okolicach lat 1987-1989, to te Twoje (i moje z resztą też) były produkowane kilka lat później - mniej więcej koło 1991-1994 (trudno mi powiedzieć kiedy dokładnie kiedy)

      Usuń
    2. Droga Hope,dzięki,ale dziś mi trochę słabo dyktando poszło,bo aż 8 błędów!
      Naprawdę nigdy taka fajna osoba nie była autorytetem?
      Co do ksywy to moja koleżanka,właśnie Pedał Dam Dam chciała zmienić płeć i tak dziwnie się nazwała i tak zostało.
      Dzięki,że wyjaśniłaś mi o co z tymi bully chodzi.
      Zaprzyjaźnimy się?
      INO55

      Usuń
    3. Droga Ino :)
      Jestem pewna, że następnym razem pójdzie Ci o wiele lepiej :) Człowiek się uczy na błędach.
      Serio - nigdy nikt mi czegoś takiego nie powiedział - tym bardziej mi miło ^^
      Nie ma za co - zawsze z chęcią pomogę, jeżeli tylko dam radę.
      Przyjaźń przychodzi sama, z czasem - możemy pogadać i zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
    4. Droga Hope.
      Dzięki.Mam nadzieję,że w poniedziałek dyktando pójdzie mi trochę lepiej.
      Twój pomysł z tym zaprzyjaźnianiem / zakolegowaniem się poprzez to gadanie(pisanie komentarzy) bardzo mi się podoba.
      Bardzo kucykowych snów życzę.
      INO55

      Usuń
  11. Pytanie do Drogiej Zuzy.Może wiesz dlaczego niektóre bully mają takie dziwne znaczki ala łapki?Tak się pytam,bo kupiłam na allegro takiego niebieskiego i białego z olx.Jak co to niebieskiego chyba kupiłam właśnie od Zuzy na allegro,ale nie pamiętam.
    INO55

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie rozeznaję się w kucykach bully, nawet ich nie zbieram, myślę, że Hope może ci odpowiedzieć na twoje pytanie ^^ I nawet nie pamiętam abym kiedykolwiek jakiegoś miała, taki ze mnie sklerotyk, ale w końcu mam już swoje lata

      Usuń
    2. Czy to była twoja aukcja?
      http://allegro.pl/kucyki-koniki-jak-my-little-pony-zestaw-nr3-i4930512375.html
      Jak co to już się Hope pytałam.
      INO55

      Usuń
    3. Tak, hihi rzeczywiście :)

      Usuń
    4. To powiem Ci,że teraz te orginalne kuce stoją dumnie u mnie na półce.
      Ja już od 1 klasy mam sklerozę.
      Zaprzyjaźnimy się?Ja mam na imię Zośka.
      INO55

      Usuń
    5. Czemu nie :) Miło poznać, tylko czy nie jestem dla Ciebie za starą koleżanka?;)

      Usuń
    6. Droga Zuzo,też miło mi Cię poznać.Jak co to nie jesteś dla mnie za starą koleżanką,bo przecież wiek się nie liczy w przyjaźni czy koleżeństwie.
      INO55

      Usuń
  12. jesus maryja no tyle komentarzy to w życiu na naszym blogu nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylu komentarzy pod jednym postem na tym blogu nie widziałam :P
      INO55

      Usuń
  13. Dziś doszły kupione z allegro i olx nowe kucyki,już są wliczone w te 72 egzemplarze.Dokładnie to przyszły 4 sztuki,czyli Shady z G1,Silver Rain z G3,Citrus Sweetheat z G3 oraz Toola Roola (Wielkanocna) z G3.
    INO55

    OdpowiedzUsuń
  14. zaflokowana na różowo! cudo!
    a mordki z ebaya - śmiszne!

    OdpowiedzUsuń
  15. kto by chciał oglądać koniki my little pony.
    jagby co to jestem dziewczyną tylko pisze na taty kompie .
    też polecam koniki schleich,collecta,breyer

    OdpowiedzUsuń