sobota, 3 stycznia 2015

Do mnie tez przyszedł Mikołaj plus ogłoszenie

Jak tam po Sylwestrze? Mnie mój Michał zafundował ostra jazdę, bynajmniej w dobrym tego słowa znaczeniu...Ale nie ma co rozpamiętywać, ważne aby reszta roku upłynęła w miłej i radosnej atmosferze...Ale do rzeczy :)
Od tego samego Michała dostałam fajowy prezent gwiazdkowy: małą paczuszkę z Ebaya :) Oczywiście zawierała sporą ilość kucyków, w tym dwa które wprowadziły mnie w pewną zadumę, ale o tym za chwilę.
Sprawiłam też sobie sama kilka prezentów a z tym wiąże się ogłoszenie...Ale  nie ma co gadać, chcę wam pokazać fotki :)



1) 3 nowe kuce z generacji trzeciej: Sunrise Song(polowałam na nią juz jakiś czas:), Tangerine Twinkle, Autumn Skye, Triple Treat, Guava Lava, Cute Curtsey i Garden Wishes której muszę dorobić róg...








2) 2 x Rosedust. Jak widać oba egzemplarze różnią się miedzy sobą, mimo iż są z tego samego kraju z Chin oraz są wyprodukowane w tym samym roku. Jeden jest wyższy drugi niższy, jeden ma rumieniec a drugi nie. Plus jeden ma większą głowę oraz inaczej namalowane oczy :). Dowiedziałam się na forum, że ten kucyk istnieje w kilku wariantach, bo był produkowany w różnym czasie. Mnie, a raczej Michałowi udało się trafić na dwa takie egzemplarze :)





3) Luna, prezent gwiazdkowy od teściowej ;)

 4) Mój pierwszy Baby sea Pony, Bacstroke. Trzyma go nowa lalka, Lagoona, ale o niej później ^^


5) Kolejny pierwszy nabytek w kolekcji, flokowany pegaz Best Wishes

6) Baby Tiddly Winks

7) Baby Snookums

8)Baby Cuddles

9) Styling Pinkie Pie ^^. Marzyła mi się odkąd Hope sobie taką sprawiła. Jest ŚWIETNA! Kindze podarowałam taką na urodziny :D.


To by było na tyle nowości kucykowych :) Co do wspomnianego przeze mnie ogłoszenia...Postanowiłam zająć się malowaniem a raczej przemalowywaniem lalek. Samo kolekcjonowanie i robienie zdjęć również sprawia mi przyjemność i do tej pory tu pokazywałam zdjęcia. Ale lalki mają niewiele wspólnego z kucykami, dlatego postanowiłam stworzyć osobnego bloga na którym będę mogła wyżywać się lalkowo nie nudząc przy tym fanów tylko My Little Pony :) Zapraszam chętnych do odwiedzin: mój nowy blog lalkowy

3 komentarze:

  1. Super!
    Zazdroszczę Ci Rosedust.
    PS
    Pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności, w szczególności Rosedust ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne! Łał masz sea pony! Marzę o nim! I flokowanym! Jest piękny! Baby Snookums ma duże oczy. Baby Cuddles ma dziwne brązowe oczy? A Pinkie też mam. w Carfour kiedyś kupiłam

    OdpowiedzUsuń