piątek, 2 stycznia 2015

Prezenty od Mikołaja Mateusza ^^

witajcie w Nowym Roku!

jak minął Wam sylwester?
mi na spokojnie razem z moim Mateuszem.
postanowiliśmy w tym roku wybrać się zamiast na jakąś imprezę, do kina na "Hobbita".
powiem Wam szczerze że III część jakoś bardzo mnie nie zachwyciła, natomiast łezka z oka mi poleciała ^^'

pod choinkę od mamy dostałam kucykową piżamę.
natomiast od mojego Mateusza dostałam istne śliczności!

pierwszym prezentem jest moja wymarzona Princess Celestia (Rainbow Shimmer Ponies).
Mateusz zdradził mi, że chciał kupić mi jeszcze Lunę lecz niestety już ich nie było ^^'
tak, nie została jeszcze odpakowana ^^

kolejną rzeczą jaką dostałam jest to oto pudełeczko... ^^

a w nim...!
Spanish (NC) Mommy Apple Delight (1987) & Baby Apple Delight (1984, US).
brakuje jeszcze tylko taty oraz synka ^^

uwielbiam je obydwie <3



10 komentarzy:

  1. Ale śliczne te g1! No i Celestia! Hobbit jest super. Trójki nie oglądałam,ale inne tak.
    ps. widzieliście kreacje Margaret na sylwestra? Miała super kurtkę z kucykami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, coś mi mignęło gdzieś w necie :)

      Usuń
    2. nie znam co prawda tej całej Margaret ale wpisałam w google i faktycznie, fajny pomysł, może nawet o tym napiszę xD
      Zuza, nie możliwe bo podobno są z pchlego targu spod Krakowa czy z Krakowa :D

      Usuń
    3. Mialam na mysli stroj Margaret :)

      Usuń
    4. aaa, myślałam że o kuce chodzi :) sorka.

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty! Rodzinka Apple jest cudowna, gratuluję. ^^
    Piżamę udało mi się dzisiaj dorwać, widziałam też bluzkę z Celestią i sweterek z G1 w H&M po 30 zł. Największym zaskoczeniem były blind bagi z serii 8! I to aż dwa pełne kartony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek za 30 zł??? Jak ja patrzyłam to kosztował 90 :D

      Usuń
    2. to super że udało Ci się dorwać piżamkę :) ja w niej jeszcze nie spałam bo mi jej szkoda ^^'
      o matko, a gdzie wy te sweterki widziałyście?
      Zuza, u nas w H&M? byłam wczoraj i nic takiego nie widziałam... :<

      Usuń
  3. Ja w szkole widziałam kobietę w swetrze z poniaczkami

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełeczko świetne - wraz z
    zawartością rzecz jasna!

    OdpowiedzUsuń