niedziela, 4 stycznia 2015

nowości G2, G3, G4 ^^

witajcie,

dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka nowości z G2, G3 oraz z G4.
kucyki dostałam/kupiłam już dosyć dawno ale nie miałam czasu się nimi pochwalić ^^'

na początek moja ukochana G2:

Tipsy Tulip (Magic Motion Friends, 1998).
na tego kucyka polowałam baaardzo długo aż w końcu znalazłam ^^

Moonshine (Lady) (Royal Ladies, 1999).
kucyk, którego również bardzo chciałam, od Agnieszki ^^

Dot (Twin Baby Ponies, 2000).
od Agnieszki.

Rarity (Styling).
jest o wiele większa niż normalne G3.

Starsong.
z tego co wiem, mam już chyba 3 różne Starsongi ^^

Pink Sunsparkle.
znaleziony w lumpeksie już bardzo, bardzo dawno temu...

Princess Celestia (Fashion Style, 2012).
od Agnieszki ^^

Princess Luna (Fashion Style, 2012).
również od Agnieszki, jest przepiękna <3

Princess Celestia.
ją także dostałam w prezencie od Agnieszki ponieważ... nie jest biała ^^

dziękuję bardzo!

9 komentarzy:

  1. Moonshine jest piękna !
    Też uwielbiam G2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę bardzo Tipsy Tulip i Luny, są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna fana, bardzo okazyjnie kupiona z kiecką i butami :D a ta różowa Celestja, mam białą atrzeba sie przecież dzielić :D

      Usuń
    2. Takie okazje to ja rozumiem ;D jak coś to w biedronce są glutko-figurki Fashems z my little pony po 9,99. ^^ polecam, mam już 3, dobre na stresy hehehe

      Usuń
    3. Ja też posiadam 3.Moje to Applejack,Rainbow Dash i Rarity.
      Może głupio się zapytam,ale jakie Ty posiadasz?

      Usuń
    4. Obecnie brakuje mi już tylko Twilight i cieszę się, bo żadna mi się nie powtarza. :D

      Usuń
  3. Zazdroszczę tych cudnych G3 ^^ Chciałabym znaleźć Rarity i Starosng.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam styling jednorożca cheerilee i mam małą (normalnych rozmiarów) Rarity g3, chciałabym baby g2. Tipsy Tulip moja mama znalazła w lumpeksie.
    Ładne kucyki. chciałabym dziecko g3. Fajna Luna i Celestia.

    OdpowiedzUsuń