sobota, 20 grudnia 2014

zimowe nowości plus wymianka

Ładną mamy jesień ten zimy...Nie wiem jak u was, ale u nas ciągle leje. Z jednej strony nie lubię odśnieżania i jazdy po zlodowaciałej jezdni, ale troszkę śniegu by się przydało. Na osłodę mam kilka nowości które chciałam wam pokazać. Zacznę od wymianki :). Ja wysłałam jej trzy kuce g2,a ona mi...:


1) 1. Błyszczącą Pinkie Pie na która miałam ochotę już czas jakiś :)
    2. Baby sweet Stuff. Ma fajny ząbek :) Dzięki Hope! :D

Ktoś jednak skradał się aby podpatrzeć co robię...

Lennon- Czo tam robisz mamooo?

2)Ivy z zestawu My Pretty Parlor. Na reszcie mam kompletny zestaw ^^ Ma przepiękne włosy!


3) Sunsparkle(Tender Families) Ma zepsuty mechanizm i ciagle opadniętą główkę, ale i tak jest urocza :)

3)Sundance, i to hiszpanka :) Jest piękna, nie sądziłam, że trafi mi się taka gratka :)

 4)Starshine, tym razem włoszka.

5) Jeden z grali nareszcie u mnie!!! Friefly! Jest PRZEPIĘKNA!!! Jak to miło spełniać marzenia...No i baby Firefly ma mamusię :)



6) Baby Rainfeather. Psika wodą :D

 7) Baby Ribbon. Te kolory :D

Lennon znów nie wytrzymał i dopadł Baby Ribbon, na szczęście tylko się z nią bawił, Lennon nie z tych co by gryźli :)


Do tego mam newsa - Lennon ma współlokatora :) Freddie(Od Freddie'go Mercurego ^^)Fredek aga Frodo jest taki malutki...Jest jeszcze nieśmiały i trochę się boi, ale za to widać, że będzie bardzo kochany :) Liże mnie po palcach i lekko podszczypuje ;) Mam nadzieję, że dzięki Lenkowi, Frodo przestanie się nas bać :)


5 komentarzy:

  1. Wow zazdroszczę Ci Firefly. Czy Starshine nie ma wylyniałego ogonka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki <3
    Zapraszam do siebie ^^
    http://mlpfriendship.blogspot.com/2014/12/post-powitalny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie śliczności, w szczególności Lennon ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są PIĘKNE! OCH, PINKIE! Moja ulubiona. Zwłaszcza Pinkie z g3. Wszystkie kucyki są śliczne

    OdpowiedzUsuń