wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świąt!



Kochani! 

Jako, że jutro wyjeżdżam na święta do babci (aż na drugi koniec miasta) i pewnie nie będę miała za bardzo dostępu do neta, to chciałam skorzystać z okazji i złożyć Wam świąteczne życzenia.

Moi mili! Życzę Wam radosnych, spokojnych świąt, spędzonych w gronie najbliższych. Żeby chociaż troszkę śniegu napadało, żeby wzmogła się świąteczna atmosfera w domach :) I chociaż prezenty to nie wszystko to fajnie by było jakbyście znaleźli pod choinką coś czego naprawdę chcieliście :)


Przy okazji w świątecznej mini sesji wzięła udział Księżniczka Celestia, którą dostałam pod choinkę (troszkę wcześniej bo niestety świąt razem nie spędzamy) od mojego P.



Wesołych Świąt!

~Hope~




1 komentarz:

  1. Śliczne. Ja dostałam pod choinkę domek Barbie, w którym zamieszkały kucyki. 27 kucyków. I dzięki temu,że napisałyście mi kiedyś,jak czyścić kucyka Filly, brakuje mi tylko jednego Filly do kolekcji Filly Fairy. Sposób mycia jest świetny! Dziękuje i życzę najpiękniejszych i najszczęśliwszych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń