środa, 10 grudnia 2014

Haul zakupowy plus nowości

Dziś miałam ciężki dzień. Byłam zmęczona po pracy, plus schodził ze mnie stres po operacji Bójki. Postanowiłam więc sprawić sobie przyjemność, i wybrałam się do Kerfura celem zakupu czekolady :D. Jednak na miejscu doszłam do wniosku, że jednak nie chce czekolady i kupiłam coś innego...3 źrebaczki z Wild Rainbow ^^. Wiem, wiem, że to spory haul, ale co tam, należy mi się od czasu do czasu coś przyjemnego...Seria Wild Rainbow podobała mi się już od jakiegoś czasu kiedy zobaczyłam ją pierwszy raz na kucykowym forum. Wiedziałam, że muszę je mieć. Nie mogłam się zdecydować na jedną, zatem do koszyka trafiła cała Znaczkowa Liga ^^




Ponad to zgromadziłam kilka G1 których nie miałam czasu Wam pokazać. W tym znajduje się jeden gral :D
Applejack! Zawsze bardzo mi się podobała, plus jest to moja ulubiona postać...Ale od początku.

Trickles.

Baby Sniffles. Ma strasznie słodki ryjek ^^



Wspomniana Applejack :D Jest we wspaniałym stanie! Chyba jeden z najlepszych moich egzemplarzy.


 Moja rodzinka AJ z g1 ^^


Baby Half note. Jest przerażająca jak każdy BBE ^^

Baby Sleepy Pie

Na koniec chciałam wam przedstawić mojego nowego przyjaciela Lennona :) Lenek jest malutki, bardzo żwawy i jeszcze się trochę boi, ale lubi się przytulać. Ciekawe jak duży urośnie!


5 komentarzy:

  1. po Znaczkową Ligę muszę koniecznie skoczyć do Kerfura skoro są ^^
    Trickles jest włoski?
    a Lennon jest PRZEŚLICZNY!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sniffles wygląda uroczo niczym świnka x3. A Trickles ma piękną grzywę. Chyba też się wybiorę do Carffura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kupie sobie gdzieś jakieś kucyki w nagrodę za konkurs z Polskiego.
    Widziałam już te kucyki w karfurze, ale nie kupiłam. Słodkie AppleJack i Baby Sniffles

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa :D szczureek, ja też się stałem właścicielem ale dwóch myszek <3

    OdpowiedzUsuń