niedziela, 14 grudnia 2014

Porównanie cz.2

Jakiś czas temu była pierwsza cześć tego cyklu, dziś zapraszam na kolejną :).  W poprzedniej notce porównałam wam Twilight oraz Pinkie. Przypominam notkę TU. Dziś pora na Rainbow Dash oraz Applejack :)
Zacznijmy od Rainbow Dash. Pierwowzór RD również była pegazem, nazywała się Firefly.






Jak widzimy tutaj RD ma od Firefly jedynie skrzydła i tendencję do popisywania się. Wygląd Lauren Faust zaczerpnęła bardziej od Rainbow Dash g3:

 

Jak widać w serii trzeciej RD straciła skrzydełka oraz swój charakterek, tam bowiem była modnisią kochającą się przebierać(bardziej podobna do Rarity). Genrację 3,5 pozostawię bez komentarza.


Szkic Lauren Faust nawiązywał do G1, był w zasadzie Firefly tylko narysowaną w jej stylu:


Jeśli chodzi o znaczek, to finalny nawiązuje nieco do pierwowzoru, elementem łączącym jest błyskawica, Z G3 została tęcza i chmurka. 
Tutaj powiem, że ciężko mi się zdecydować, która wersja podoba mi się bardziej. Obie są super!. RD i Firefly to jedne z moich bardziej ulubionych postaci, i zarówna jedna jak i druga ma w sobie coś ciekawego :)
Na koniec porównanie zabawek G1 i G4:


Teraz kolej na moją ulubioną bohaterkę- Applejack. AJ nie zmieniła się w zasadzie wcale. Dostała jedynie kapelusz oraz na jej znaczku jest mniej jabłuszek. Miała to szczęście, że Hasbro pozwoliło jej zachować oryginalne imię i wygląd. 

 

O ile finalna AJ i jej pierwowzór nie różnią się zbytnio między sobą, o tyle G3 jest kompletnie inna:

Z obecną Applejack łączy ją tylko jabłuszko na znaczku. No i imię :). Na szczęście, bo chyba kolory z G1 i G4 bsą bardziej trafione. 
Tak wyglądął szkic Lauren Faust:


A tak prezentuje się porównanie zabawek z G1 oraz G4:


Obie AJ są według mnie wspaniałe. Bardzo lubię tą bohaterkę, jej wersja z G1 w pozie Shy była moim gralem :). Obecnie poluję na Applejack z g4 z serii Rainbow Power Neon, jeszcze taka nie wpadła mi w łapki :D. 

Co sądzicie o tych zmianach? Bardziej podoba wam się Rainbow Dash czy Firefly? Wolicie AJ ze starszej generacji czy obecną?

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie bardziej podoba mi się Firefly, jest rozkoszna. Co do AJ, to uwielbiam ją w każdym wydaniu! W serialu to jedyna postać w której nic mi nie przeszkadza. Podoba mi się fakt, że nowa odsłona jest odświeżeniem klasyki. ^^ nie obraziłabym się gdyby zrobili Mirror Mirror.
    Uwzględnisz w którymś z przyszłych postów Sunset Shimmer? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy SS ma swoją odpowiedniczkę w przeszłych seriach, ale pokopie i poszukam w sieci:D

      Usuń
    2. Nie ukrywam, że zawsze trochę przypominała mi Queen Sunsparkle/Sundance z G2, (tak wiem podobieństwo prawie zerowe), z G1 Sunburst'a, nawet jeśli to chłopak. ;D Ale chyba najbardziej jest zbliżona wyglądem do Sun Shimmer z G3.

      Usuń
    3. I z imienia też :) Pewno jest na licencji z nawiązaniem do G3

      Usuń
    4. tak, Sunset miała kilka pierwowzorów. Wystarczy poszukać. Ja zresztą zaraz dam Wam więcej informacji, poczekajcie tylko chwilkę, muszę znaleźć.

      Usuń
  2. Wszystkie kucyki podobają mi się! Ale najbardziej lubię Pinki. Te Rainbow Dash z g3 i g3,5 też są ładne. Też je lubię. Wszystkie lubię. są Śliczne. Chociaż nie wiem, która bardziej mi się podoba, Rainbow z g4 ma trochę ostry charakter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób częściej takie posty ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jest ta Firefly :) W sumie od małego jestem fanką Rainbow Dash. Kiedy miałam z 6 lat dostałam Rainbow z g3 ze zdjęcia nr 4 :) do dzisiaj u mnie jest :D

    OdpowiedzUsuń