środa, 17 grudnia 2014

coraz więcej, więcej kucyków G2 ^^

witajcie,

dzisiaj chciałam pochwalić się moimi nowymi kucykami z ukochanej G2.
chciałabym w przyszłości bardzo zebrać je wszystkie...
trzymajcie kciuki że mi się uda ^^

ostatnio udało złapać mi się taki oto zestaw ^^
niestety nie w opakowaniu, trochę dodatków brakuje ale cieszę się z samego zamku ^^





zwróćcie uwagę na detale.
moim zdaniem dodatki do G2 były najpiękniej wykonane.



Morning Glory (Princess) (Royal Castle Ballroom, 1999).

razem z zamkiem Pani sprzedała mi 4 kucyki G2.

Light Heart (Special Birthday Magic, 1998).
NA WYMIANĘ!
posiada oba diamenciki w oczach, włosy w stanie dobrym, jedynie jest nieco przybrudzona czerwonym mazakiem co widać na fotce.

Sundance (Special Birthday Magic, 1998).

Sweet Berry (Princess) (Masquerade Ball, 1999).

Sky Skimmer (Lady) (Masquerade Ball, 1999).

Ivy (Magic Motion Friends, 1997).

Baby Tickle Heart (Tender Families, 2000).

3 komentarze:

  1. Ładne te g2, bardzo fajny zestaw. Ja mam Light Heart. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz jeszcze jakieś g2 na wymianę/ sprzedaż? Light Heart akurat mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak narazie mam na wymianę tylko Light Hearta.
      może niedługo będę mieć więcej G2 na wymianę więc śledź bloga albo zakładkę kupię/sprzedam/zamienię. ^^
      w każdym bądź razie napewno na blogu o tym napiszę :)

      Usuń