wtorek, 9 grudnia 2014

Trochę starych i nowych nowości ;)



Witajcie!

Dawno nic nie pisałam, ale ostatni miesiąc dał mi w kość. Końcówka pisania pracy, składanie jej i jeszcze obrona... Ogólnie masakra - miałam dość i dość poważnie powątpiewałam w to wszystko, ale dałam radę i mogę się pochwalić, że się w końcu obroniłam i teraz mogę się chwalić tytułem magazyniera...yyy...tzn. magistra ;) 

Ale oczywiście to, że miałam tyle na głowie to nie oznaczało, że zaprzestanę polowania na kucyki ;) 

Jako, że nie pamiętam już czym się chwaliłam, a czym nie to jeśli coś się zdubluje to przepraszam ^^"

Tak więc tyle ile mi się udało zmieścić na jednym zdjęciu (z tych których jeszcze nie pochowałam i/lub które nie trafiły do SPA):



Moje kucykowe marzenie! G1 TAF Yum Yum! <3 Przyszła wczoraj ^^


Zestaw plażowy z G2 ^U^ A także m.in. G1 Cherries Jubilee, G3 Gardenia Glow i G2 Light Heart


Do plaży była dołączona Tipsy Tulip :)


Z lewej - ciekawy kucyk, którego kupiłam w Smyku niedawno. Był tak nietypowy, że musiałam go kupić ;) W tyle żłobek G1



G1 Confetti (po prawej), kilka pluszaków G3 i fejki (urocze <3 ), które kupiłam ostatnio na pchlim targu ^U^


Ostatnio kupiłam sobie nawet koszulkę i piżamkę w Croppie (dzięki Kamisi za info! ^^ )


Niedawno kupiłam też najnowszą Znaczkową Ligę w wersji Wild Raibnow! :D

(nie mogłam się powstrzymać i Sweetie Belle kupiłam 2 - jedna wisi na ścianie, a druga stoi obok innych Sweetie :P )

W zeszłym miesiącu pokusiłam się także o kupno pluszowej Sunny Daze. Żeby zaoszczędzić na wysyłce sprzedająca zaproponowała usunięcie wypełnienia ze środka. I fakt - zaoszczędziłam ok 20$, a wypełnienie? Kupiłam w Jysku poduszkę za całe 12zł i wystarczyła ^_^

Tak przyszła do mnie:
I po wypchaniu (dla porównania wielkości postawiłam standardowej wielkości G3 Sunny Daze)


Świąteczna G3 Minty! <3

Kucyki, które były w przesyłce razem ze żłobkiem :)
Blossom jest FF!

Kolejne puchatki! SS Paradise i Cherries Jubilee


I kolejne bliźniaki <3 Czyż nie są urocze? Jangles i Tangles ^U^



I kolejne Lemond Drop i Sundance do kolekcji ;)

I jeszcze starszy zakup - jeszcze z października:
Najbardziej uradowały mnie Baby Stockings, Seashell i Gypsy <3 


W listopadzie udało mi się przypadkiem na ebayu kupić pięknego customa <3 Coś koło 30zł za nią dałam i jestem bardzo zadowolona ^U^ Nazwałam ją Meera.

Zdjęcie z aukcji:

Jeśli dobrze ogarnęłam i nie pominęłam niczego to ostatnimi kucykami o których jeszcze nie wspominałam były... Nirvany!

Tak! Dorwałam Meksykańskie: Applejack, Minty i Cotton Candy! :D Szły dość długo i jeszcze się okazało, że w paczce zabrakło Bow Tie :( Bow Tie już nie dostałam, ale za to otrzymałam zwrot pieniążków.


Dla porównania z US Applejack:




Ufff... Chyba tyle :) Jeszcze idą do mnie chyba 2 albo 3 paczki - jak tylko dotrą to postaram się jak najszybciej się zameldować na blogu ^U^

Do zobaczenia niedługo!

~~Hope~~




11 komentarzy:

  1. Ta "skóra z kucyka" będzie mi się śniła po nocach XD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności, w szczególności meksykańskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Najśliczniejsza jest Applejack <3 Kusi mnie od dłuższego czasu aby kupić sobie jakąś G3. Ale serio ta śliczna Applejack...Aż by się chciało mieć jakąś starą Firefly bądź Fluttershy w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. G3 AJ mi się średnio podoba - jest taka mało AJowa ;) Ale G1 *_________________*

      Usuń
  4. Wspaniałe zdobycze! Ktoś naprawdę się postarał przy tym customie, bo jest piękna.
    Do mnie ostatnio przyleciały 3 G1, a dzisiaj baby Blossom. :D gratuluję nirvanowych <3 u mnie wszystkie mają na kopycie albo. HK albo China.(jedyna Sundance nie ma nic)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to hiszpańska Sundance :-)

      Usuń
    2. Czytałam gdzieś, że ponoć nie można mieć pewności co do tego, że jest hiszpańska, ale pozostanę przy tej opcji. :D

      Usuń
    3. a czemu nie ma pewności? poprzez tę startą gumę pod kopytkiem? zastanawiałam się nad tym pół roku :P

      Usuń
  5. Och, Jangles i Tangles! Są ŚLICZNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ten kucyk z Smyka wygląda dziwnie. Wszystkie kucyki są śliczne.A Tipsy Tulip mam. Och, te małe bliźniaczki są w stanie idealnym.
    GRATULUJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^U^ Faktycznie bliźniaki są w super stanie ^^ i są taki kochane <3

      Usuń
  6. Yum Yum jest słodka.

    OdpowiedzUsuń