wtorek, 4 listopada 2014

Znów nowości

Jak pisałam w poprzednim poście dotarło do mnie kilka nowości :) Ostatnio szaleje, to chyba wynik dostania dobrej(względnie)pracy :P. Z resztą co ja mam z życia? Musze mieć jakieś przyjemności :) Dawno tez nie wrzucałam zdjęć przed i po, a to przez mój aparat, a raczej kabel do zgrywania fotek. Teraz jak mam adapter z polecenia Hope fotek mogę strzelać więcej :D Ale niestety jak wracam do domu to już jest ciemno :( Dlatego zdjęcia są z fleszem, mam nadzieję, że mi to wybaczycie...


Dotarł do mnie trochę straszny kucyk, Twinkle Twirl jako baletnica. Jest trochę przerażająca przez to coś co jej wystaje z czoła no i przez to, co może zrobić z nogami :) Zobaczycie dalej :P.

A oto moje nowości: Star Song, Twinkle Twirl, Lovey Dovey(pięny znaczek!!!), Wind Drifter, Valenshy oraz moja słodka mała Bow Tie :3 Jest niestety w kiepskim stanie, ale ma takie słodkie ślepka(które muszę odmalować).

A oto i Twinkle Twirl, baletnica...Tak jakoś za bardzo zadziera tę nogę...


Ps. Przefarbowałam się na brąz ^^

9 komentarzy:

  1. Hej może zrobiłabyś poradnik jak myć i czesać grzywy kucykom ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zrobiłam :D wszystko czego potrzebujesz znajdziesz w dziale "Pielęgnacja" ;];]

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie śliczne, ale najpiękniejsza mała Bowtie ^^
    ta baletnica mi się jakoś nie podobała nigdy, no ale postawić na półce... czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się baletnica podoba, no i Bowtie, śliczna. Fajne kucyki, a jak i czym chcesz odmalować Bowtie oczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak ma farby do malowania figurek Warhammer'a, malowałam kiedyś nimi oczka Lemon Drop, nadają się idealnie bo jak coś nie wyjdzie to można to łatwo zmyć :)

      Usuń
  5. OMG! Widziałam co kupiłaś przed chwilą na allegro! Cudowności, nie będe mogła spaćpo nocach zanim pokarzesz je w całej okazałości... Cena też fajna była, moje gratulacje. :D Mam nadzieję ze szybko przyjdą i szybko zrobisz fotki. Jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD OK będzie dedykacja dla ciebie XD Uwaga bo z tego zestawu mam kilka powtórek :)

      Usuń
    2. To ja zaklepuję :P jeśli nie mamy :D ;) czy tam był brokatowy g1 czy g3 bo że był brokatowy g2 to widziałam.

      Usuń
  6. OK to co będzie do wydania umieszczę na blogu :)Tamten to chyba g3.

    OdpowiedzUsuń