czwartek, 27 listopada 2014

Mega paka G2!

Witajcie, wybaczcie, że dawno nic nie pisałam. Mam sporo na głowie. No i ostatnio mieliśmy małe problemy z internetem...Ale już jestem i mam dla was małą stertę fotek :D
Jakiś czas temu udało mi się dorwać mega pakę z kucykami G2 :) Było tam kilka takich które już mam, ale było tez dużo takich których nie miałam :). A co najlepsze- było mnóstwo gadżetów!! Wiele z nich pamiętałam z mini albumów dołączanych do zestawów. Ach, widząc to wspomnienia wróciły :) Pamiętacie?



A to już moje nowości:
-Morning Glory wraz ze wszystkimi gadżetami. Ale ona mi sie podoba :D. Zawsze mi sie ten plecak kojarzył ze spadochronem...Pamiętacie jej wersję z McDonalda?


-Spring. Jeden z kucyków grali *.*


-Flora. Powiem szczerze, że nie jest to mój ulubiony kucyk, ale nie zmienia to faktu, że stanowi ciekawa ozdobę mojej kolekcji. Można mu zmieniać grzywę :)


-Miałam już Silver Rain, ale parasolki od niej nie :D

-Hip Holly. Również nie mój ulubieniec, ale podobnie jak Flora, jest oryginalny i warto go mieć w kolekcji :)


-Secret Tale również miałam, ale w gorszym stanie. Do tego teraz mam do niej lusterko do odczytania wiadomości z jej znaczka :)(Secret Tale mam do wymiany :)

-Bobaski


A to widok na wszystkie gadżety dołączone do kucyków ;)


Do tego jeszcze był salon SPA z G2 :). Ale nie zrobiłam mu zdjęć a teraz jest już zbyt ciemno :(. Zrobię zdjęcia w dzień i Wam pokażę :D

Ponad to w paczce były dwa kucyki G3 oraz jeden G1 :
-Bridal Beautie

-Star Swirl
i Secret Wish


17 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo ładne gratuluje. Widziałam jak kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych dodatków od Morning Glory. ;D Spring i Secret Tale są na mojej liście od długiego czasu, liczę, że może jakoś w tym miesiącu którąś z nich dorwę.
    Hip Holly-kwintesencja tego co kocham w kucykach transparentnych, czyli ich żelkowy wygląd. Gratuluję pięknych zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam Silver Rain! Zazdroszczę

      Usuń
    2. Jesi podoba ci sie secret tale mozemy sie jaos dogadac :)

      Usuń
    3. To może zgadamy się mailowo? :) gloomyclouds@hotmail.com

      Usuń
  3. zazdroszczę, G2, dodatków, książeczek, moja ukochana generacja, ah, wielkie gratulacje :)

    przypomniało mi się dzieciństwo jak spojrzałam na tę książeczkę... :< pamiętam jak je zbierałam, teraz żadnej niestety nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. te przeźroczyste są naprawdę super!! U ciebie tak się można doszkolić że szoook :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) mnie jakos nie porywaly, ale teraz sie przekonuje do nich coraz bardziej :)

      Usuń
  5. skąd ty te kucyki bierzesz? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Ale super! Ja nie znam g2, jestem "dzieckiem g3", ale mam już 3 g2. Ale fajne! Hip Holly kojarzy mi się z ogniem!
    Ja ostatnio kupiłam g3 gadającego bobaska Pinkie Pie z 2006 roku.
    Mam pytanie, a jak działa to gotowanie na patelni, o którym mówicie w zakładce "Pielęgnacja"? Co ma robić ta patelnia? Bo trochę się boje o włosy kucyka,żeby się nie spaliły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie nie spalisz :) wrzątek nie powoduje topnienia jesli zanurzenie nie trwa dłużej niż kilka sekund :) Wiem że niektórzy gotują całe głowy żeby zmiękły i tez nic się nie dzieje :) Ten sposób bardzo pomaga na kołtuny i zniszczone włosy

      Usuń
  7. Macie jeszcze jakies g2 na sprzedaz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę mieć, odezwij się na priv, zakładka kontakt ^^

      Usuń
    2. Ja tez coś mam :) mail tez w zakładce kontakt

      Usuń
  8. Hip Holly!!! No zazdroszczę! <3 i gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hip Holly to najpiękniejszy kucyk G2 (według mnie),a broszurkę też posiadam.

    OdpowiedzUsuń