niedziela, 2 listopada 2014

Foto październik

Wreszcie mnie naszło na jakieś zdjęcia...W ogóle nie miałam weny, może to zmęczenie? W końcu praca i prowadzenie domu to wyczerpujące zajęcie ;p. Czytelnicy mogliby pomyśleć, że zapomniałam o moich lalkach, ale nie! Ostatnio wyciągnęłam moją Skelitę na jesienną sesję. Szkieletorka nie miała nic do ukrycia i pozowała bez ubrań ukazując nam swoją wspaniałą figurę :)








Poza tym zobaczcie moje nowe kuce z G3 :) Jest ich cała masa, a czekam na kolejne :D Znajdują się tu kuce z kilku paczek, w tym z wymianki z Hope :) Zdjęcia zbiorcze, bo nie chce robić postowego tasiemca :D


A więc mamy tu Minty, Citrus Sweetheart, Sweet Breeze, Tulip Twinkle, Triple Treat, Cherielee, Fluttershy, Strawberry Reef, Wondermint, Toola Roola wersja druga x2, Toola Roola Wersja 1, Winter Snow, Sweet Summertime, Pinkie Pie, Scootaloo, Cherilee Ponownie, Pink Sunsparkle, Strawberry Surprise, Royal Bouquet. Zaplątała się jeszcze Petal Blossom z g2 ^^

Co sądzicie o fotkach? W ogóle jak mija wam ta nasza polska jesień?

11 komentarzy:

  1. Cudowne jest to zdjęcie Skelity jak leży w liściach. Trochę przypomina aktorki popularnego serialu desperate housewives leżące wśród jabłek. Może warto pociągnąć jeszcze kilka takich zdjęć z innymi lalkami, na różnych tłach? Wyszłaby fajna kolekcja :) im dłużej patrzę na starsze generacje MLP tym bardziej zastanawiam się nad zakupem jakieś Pinkie Pie albo Minty ;p tylko czy posiadanie jednego, dwóch kucyków nie obudzi we mnie porządania większej ilości? ;) może zostanę przy g4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :> zacznij(hipnotyzuje wzrokiem) to tylko kilka kucykow >:}

      Usuń
  2. Ale musiała zmarznąć ;) może futerko jej trzeba uszyć czy co? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kuce! Chciałabym źrebiątko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Siliczną masz Skiletę i naprawdę bajeczna sesja *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Planuję ją jeszcze zabrać na łąkę i zrobić sesję wśród wysuszonej trawy :D Ale mogę to dopiero zrobić w weekend :(

      Usuń
    2. Życzę równie udanej sesji :3

      Usuń
  5. gdybym miała mieć jakąś lalkę u siebie, to napewno byłaby to właśnie ona <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale szczerze mówiąc, nie widziałam jej nigdy w żadnym sklepie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją mam z allegro. Widziałam jej drugie wcielenie w Realu kiedyś, ale u nas w mieście chyba nigdy.

      Usuń
    2. Widziałam w ToysRus - mają spory wybór.

      Usuń