środa, 12 listopada 2014

Jesień

Ostatnio wybrałam się z mamą do parku w okolice mojego miasta. Zabrałam ze sobą moje dwie Winger Pony, jednej nie znacie, to Sun Glider. Niesamowicie podobają mi się Winger Pony, Flutter z resztą też! Te skrzydła są piękne! Razem z Sun Glider była jeszcze moja druga Wingerka oraz Minty Repro. Kupując ją liczyłam, że to Minty G1, sprzedawca nie zaznaczył że to reprodukcja z 2007 roku. No cóż. Ta tez jest piękna, ale zapłaciłam za coś innego. Ale nie ma co zrzędzić, zobaczcie jak udało mi się uchwycić przemijająca powoli jesień...













8 komentarzy:

  1. Podobają mi się te skrzydlate. chciałabym chociaż jednego i repro także.
    ps. Zyskałam dużo kucy g3, ale nie które w fatalnym stanie. Jeden ma z zielonego mazaka narysowaną buźkę na boczku. Kupiłam Benzacne, jak mówiłyście w sposobie na plamy. I nie udało się. Możę lekko są mniej widoczne, ale tylko troszkę. Żal mi ich. ps. Może byście napisały coś o kucykach Filly? Na przykład ich historie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że jest za słabe słońce. Możesz spróbować naświetlić kucyka żarówką jakąś mocną, może to zadziała. NIe wiem jak dziewczyny, ale ja na Filly niestety się nie znam :)

      Usuń
  2. O mamo! Nie dość, że modelki takie urocze to jeszcze zdjęcia są świetne! Piękne kadry, jest w nich coś magicznego. ^^

    OdpowiedzUsuń