wtorek, 11 listopada 2014

Moje kucykowe skrytki

Każdy z was na pewno przechowuje swoje kucyki z dumą i codziennie je ogląda...:) Ja tak mam, ale tylko z kucykami G1. Nie mam miejsca, żeby poustawiać wszystkie swoje G3...One by mi chyba zajęły ze dwie porządne półki i to ustawione w dwurzędach...Co nie zmienia faktu, że marzy mi się taki gabinecik, gdzie mogłabym poustawiać wszystkie swoje zbiory i mieć miejsce na więcej. Zamknę go na kluczyk, który będę miała tylko ja i będę podziwiać...Ale mniejsza o to. Dziś chciałam wam pokazać jak przechowuję moje kucyki, nie jest to może zbyt finezyjny sposób, ale na razie najlepszy na jaki może mi pozwolić mój metraż.



Kucyki muszą się dzielić pokojem z figurkami Michała. Michał ma około 6 tysięcy figurek, cóż moja kolekcja przy tym blado wypada :P. Obiecałam mu, że w naszym nowym mieszkaniu będzie mógł sobie poustawiać je jak chce, no i na tej decyzji ucierpiały moje kucyki, bo musiały wylądować w pudle. Nie wygląda to może najpiękniej ale na razie nie mam innej opcji...

Tak wyglądają moje pudła(możecie zobaczyć rąbek moje sukienki, a nawet trzech, oraz moje piękne torby podróżne, ale się nimi nie przejmujcie ;)

Pudło z G1, niezbyt imponujące, ale chociaż jest miejsce na nowe :D
 G3,5 i G4(oraz blind bagi). Blind Bagi trzymam w starym nosidełku w którym przywiozłam moją pierwszą szczurkę. Ona już dawno się do niego nie mieści, dlatego idealnie służy mi za pudełeczko na mniejsze kucyki :).

No i G3. To było to największe pudło :P. Prawie całe pełne ;). Ale nadal zostało sporo miejsca, może nie na drugie tyle ale na połowę??

A tak prezentuje się moja półka na G1. Niestety, mam za mało miejsca żeby zrobić zdjęcie w całości, dlatego możecie zobaczyć ją w trzech rzutach :).




Na najniżej półeczce stoi także Lighthear z domkiem, duża Celestia, 3 pluszaki oraz chodząca Pinkie :)
A tak wyglądają Michałowe zbiory(a to i tak nie wszystko...)


(zgadnijcie po której stronie ja śpię ;)

A jak wyglądają Wasze półeczki? Pochwalcie się!

7 komentarzy:

  1. Jakie figurki kolekcjonuje Michał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warhammer, ma rózne, 40 tysięcy, Wysokie ELfy jakieś i Imperium nie znam się :D Ale pomagam mu malować :)

      Usuń
  2. moje G3 niestety też są w pudełku w szafie... :<
    G1, G2 i G4 + Blind Bagi mam na półkach ^^

    czemu wszystkie księżniczki nie stoją obok siebie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście moje kuce nie siedzą w pudłach, ale ostatnio znalazłam wiele g3 i nie wiem gdzie je postawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyyyyleee szczęścia. :D
    U mnie większość półek zajmują lalki, bo kucyki to w moim przypadku raczej "kolekcyjka". ^^
    Aktualnie ani jednego zdjęcia swojej półeczki z kucykami nie posiadam, ale zrobię jak dotrą moje nowe zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeej, ja też mam pusty transporter na szczurki i podobny problem z brakiem miejsca... Dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń