wtorek, 18 listopada 2014

mglista wyprawa do Grójca...

witajcie,

znowu bardzo długo nie pisałam, kompletny brak czasu.
projekty, projekty, projekty...
mam bardzo dużo nowości które chciałabym Wam pokazać, zdjęcia czekają by je zgrać.

dzisiaj chciałam pochwalić się Wam kucykami z wymiany z pewną bardzo miłą kolekcjonerką kucyków ^^
(jeśli czytasz tę notkę, przepraszam, nie pamiętam Twojego imienia ^^'),
ale bardzo dziękuję Ci za tę wymianę mimo że dojazd był straszny poprzez pogodę ^^'.
oto i one:

Banana Surprise (1987, US).





Baby Tiddley-Winks (NBBE) (1985, US).



Baby Tabby (Teeny Tiny Ponies, 1989, US).



Lemon Drop (1982, Hong-Kong).

Lemon Drop (1982, China).

Bridal Beauty (1991, US).

7 komentarzy:

  1. Marzę o tej Pony Bride, ale nigdzie nie mogę jej dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pony Bride pokazuje się dosyć często, kiedyś też miałam ten sam problem co ty, albo jej nie było albo ktoś nie chciał mi jej sprzedać.

      Usuń
  2. Piękne! Och, Tabby! W sumie nie napisałam o moich ostatnich zbiorach, chociaż już minął pewien czas od tych zbiorów. Kiedyś kupiłam ekstra Pinkie Pie z takim balonowym pieskiem i wąsami. Na drugi dzień zdobyłam: Cherry Blossom, Tulip Twinkle, Sparkleworks,Cheerilee unicorn, Breezie, Frilly Frocks i cała w mazaku Star Suprise. Póżniej kupiłam Rainbow Dash z rolkami i zestaw trzech źrebiątek Eqestria Girls. Póżniej mama kupiła mi zestaw Snipsy Snap, Pinkie Pie i Snailsquirm
    Mam pytanie: Czy kucykowi mogą strzeć się oczy na zielono? i Czy mogłybyście napisać coś o Eqestria Girls?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje :) ja niestety nie znam się zbytnio na Equestria Girls a pozatym przyprawiają mnie o dreszcze... ;)

      Usuń