czwartek, 8 marca 2018

Dobroci! *U*



Witajcie ponownie!

Dziś przychodzę z małym chwaleniem się ;) W sumie od ostatniego posta minęło już trochę (ekhm ekhm) czasu i przez ten okres uzbierało mi się dość sporo nowości :D Dziś podzielę się z Wami tylko częścią bo części coś nie mam natchnienia ogarnąć (a spa by się przydało).

Może też się trochę na wstępie usprawiedliwię - w międzyczasie się przeprowadziłam, a w związku z ilością kucyków było to dość kłopotliwe ;) Oczywiście jeszcze sporo zostało u moich rodziców, ale póki nie zamontujemy jakichś półek to wszystkie kuce są w pudłach a miejsce na pudła się wzięło i skończyło ;) W międzyczasie jeszcze miałam małą operację, ale wszystko idzie ku dobremu :)  A teraz do rzeczy ;)

Po pierwsze muszę się pochwalić, że mamy nowego domownika! :D Jako, że piesio był za bardzo za mamą to nie miałam serca go brać ze sobą. Jak mnie nie było bo wyjeżdżałam gdzieś to ok - nie ma sprawy, ale jak mama jechała na urlop to tak przeżywał, że serce się krajało. Tak... a że ja długo bez jakiegoś zwierzęcego przyjaciela długo nie wytrzymam to po niecałych 3 miesiącach zamieszkał z nami... Żeluś <3 Albo Żelcia... Za małe było, żeby na 100% potwierdzić, więc przy najbliższej wizycie powinno być już wiadomo :)


Kochane stworzonko <3 


A teraz druga sprawa - kucyki! :D Tak, więc... Na święta moja serdeczna przyjaciółka obdarzyła mnie wielką paką! Oprócz słodkości i różności w tym pudle znalazły się między innymi kucyki! :D Nawet nie wiem ile ich było, ale ze 20 to na pewno :D Tylko część poddałam na razie SPA ^u^" W pace znalazły się między innymi baby G1 i to te, na które polowałam już dłuższy czas! :D



G1: Baby Berrytown, Baby Candy i Baby Count-a-lot  już po SPA

To była wielka niespodzianka! :D Sai, jeśli to czytasz - wiem, że dziękowałam już miliony razy, ale dziękuję jeszcze raz :D



Nie tak dawno mieliśmy bardzo fajną promocję w Biedronce :D Pewnie wiele z Was z niej skorzystało ;) Mimo, że obiecywałam sobie, że już odpuszczam G4 i skupiam się na G1, też poniosło... No ale jak można było nie...? ;)


Kusiła mnie też ostatnia promocja z "blindbagowymi" kucykami, ale - może i dobrze - w mojej Biedronce nie było... Swoją drogą to muszę sama siebie pochwalić! Większość z moich znajomych wie o mojej kucykowej pasji i czasem podrzucają promocje, albo mi coś sprezentują. Ostatnio napisał do mnie kumpel, że w Carrefourze jest przepiękny, pluszowy Spike i MUSZĘ go mieć! Tym bardziej, że promocja! Fakt - jak na wykonanie i wielkość to był (jest?) w bardzo przystępnej cenie (49,99 zł zamiast 79,99 zł) i kusiło mnie BARDZO, ale doszłam do wniosku, że...kurde gdzie ja go dam?! D: Kobieto! Opanuj się! Miejsca ni ma! Jakby ktoś o tej promocji nie wiedział to polecam :D Spike jest naprawdę śliczny! A wygląda [TAK].

Jeszcze na koniec pochwalę się ostatnią zdobyczą. Bardzo ostatnią bo dosłownie godzinę temu kurier przyszedł ;)
Otóż na allegro udało mi się wylicytować tą piękną, kolekcjonerską Celestię za niecałe 40 zł! :D A kusiła mnie od kiedy wyszła :D Tak...zdaję sobie sprawę, że to się ma nijak do mojego założenia o niekupowaniu G4... Ale...ale...kolekcjonerska... ale...taka ładna... ale taka cena... :P


U tego samego sprzedawcy udało mi się jeszcze wylicytować ten piękny set - Discord i Fluttershy <3 Za niecałe 70 zł! :D No to też nie mogłam sobie odmówić! :D Jeszcze tylko z tej serii bym chciała Nightmare Moon i Chrysalis :P Ale to kiedyś :P







I wiecie co? Są podświetlane! :D








A na tyle opakowania widnieje "witraż" :D




Dla porównania - ze "standardowym", kolekcjonerskim Discordem ^U^  Obaj są tej samej wielkości :)




Jak Wam się podobają? :D

A w ogóle to co u Was słychać? :D

Jak pozostałe kucyki od przyjaciółki przejdą SPA to zrobię kolejną notkę :) W każdym razie takie jest założenie ;)




4 komentarze:

  1. Zdjęcia się nie wyświetlają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W starych notkach też nie. Ale tylko Twoich Hope :/

      Usuń
    2. Fcuk... stare to wiem, ale że nowe? D: Pogrzebię w ustawieniach prywatności

      Usuń
  2. Yay, ja na przykład posiadam z tej kolekcjonerskiej serii tylko Nightmare Moon, Dj pon 3 i Queen Chrysalis (co ciekawe chrysalis kupiłem przez internet dosłownie miesiąc jak wyszła, i to za niecałe 30 zł XD (oczywiście nową figurkę) pewnie coś im sie w tym sklepie rypło z tą ceną, i po moim zakupie cenę zmienili na 100 coś XD) heh, ciekawe czy da się gdzieś jeszcze kupić tego Discorda i Fluttershy :P

    OdpowiedzUsuń