niedziela, 14 grudnia 2014

Takara Fakie Baby!

witajcie!

dzisiaj chciałam przedstawić Wam mojego grala.
nigdy, ale to naprawdę nigdy w życiu nie myślałam że na polskiej aukcji może trafić się taki kucyk jakim jest Takara Fakie Baby, i to na dodatek w bardzo dobrym stanie ^^
z początku miałam nadzieję że jest to prawdziwa japońska Takara (haha), lecz tak jak ktoś gdzieś wyczytał są to "kucyki legendy" ^^'
prawdziwe Takary są bardzo drogie...
myślałam że Takara Fakie Baby jest dosyć tania, lecz gdy zapytałam się o ich cenę na MLP Arenie złapałam się za głowę.
te maleństwa są w cenie od 20$ do 50$ ^^'
gdyby się komuś z Was spodobał i chciałby sobie takiego sprawić wstawiam linka ^^


oto i moja Fakie Takara:






porównanie wielkości z Fluttershy G4 ^^
sami widzicie, maleństwo ^^


Takarka pomieszkiwała troszkę u Agnieszki ^^

dla porównania, wrzucam zdjęcia prawdziwej Takary.

zdjęcia poniżej pochodzą z forum MLP Arena z tematu od banditpony o Takarach!

na pierwszy rzut oka widać jakość wykonania prawdziwej Takary.

na spodzie oczywiście podpis: TAKARA, JAPAN.

tutaj widzimy zestawienie pięciu Fakie Takara oraz jednej (żółtej z różowymi włosami) prawdziwej Takary ^^

myślę że każdy kolekcjoner kucyków MLP chciałby mieć chociaż jedną prawdziwą Takarę w swojej kolekcji... ^^

11 komentarzy:

  1. Te Takara są tak dziwne, że aż mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają tak przesłodkie mordki że jak na niego patrzę to aż się uśmiecham ^^

      Usuń
  2. Mam taką samą jak Ty:)szkoda że nie jest oryginalna:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie jest, ale Fakie Takara Baby są bardzo cenione przez kolekcjonerów więc gratulacje że również taką posiadasz ^^ ja osobiście chciałabym mieć ich więcej i więcej i więcej... ^^

      Usuń
    2. Naprawdę?:) ja to mam szczęście:D ale niestety moja nie ma ogonka:/ nawet nie wiem skąd ją mam...

      Usuń
    3. ogonek w nim chyba trudno zmienić... ciekawe właśnie skąd.
      moją Takarę jakiejś dziewczynce kupiła babcia na jakąś uroczystość, tyle się dowiedziałam :)

      Usuń
  3. Dziwne te kucyki, ale chciałabym jednego. Śliczna Fluttershy. Ale malutki ten Takara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Fluttershy uwielbiam, jest przepiękna ^^

      Usuń
  4. Wow, jest urocza, chciałabym taką ^^ Ale nie aż tak żeby wydać na nią 50 $ xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, strasznie są drogie, sama się ździwiłam :O

      Usuń
  5. Witam, super blog, wystawiłam żółtego Takara pony kopię na Allegro, mój nick lucydab.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń